دولت با کلزاکاران تسویه کرد

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت باقیمانده مطالبات کلزاکاران خبر داد و اعلام کرد: کل پول خرید تضمینی کلزا به کشاورزان پرداخت شد.

به گزارش شهروند آنلاین، سعید راد با بیان اینکه مبلغ ۶۵۹ میلیارد تومان طلب باقی‌مانده کلزاکاران به حساب آنان واریز شده است، اظهار داشت: به این ترتیب، صددرصد پول خرید تضمینی دانه روغتی کلزا به کشاورزان پرداخت و با آن‌ها تسویه شد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از ابتدای امسال ۱۰۰ هزار تن کلزا به ارزش کلی ۲ هزار و ۱۵۴ میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده است.

او با اشاره به افزایش قیمت خرید تضمینی کلزا از هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان به ۲۳۵۰۰ تومان، اظهار کرد: با این وجود، مابه‌التفاوت ۸۵۰۰ تومانی قیمت جدید کلزا نسبت به قیمت قبلی این محصول، به حساب کشاورزانی که محصول خود را به این شرکت تحویل داده بودند، به صورت تمام و کمال واریز شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر این که افزایش قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله گندم و کلزا در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از تولید داخلی به اجرا درآمده است، خاطرنشان کرد: رهاورد این اقدام، کمک به تأمین امنیت پایدار غذایی کشور از طریق ترغیب و تشویق کشاورزان به کشت این محصولات است./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.