۳۰ مسئول دولت در ۳۰ مسجد شناخته شده استان تهران

بنا به پیشنهاد رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، مقرر شد همه وزرا و معاونین رئیس جمهوری در هفته دولت با حضور در مساجد و هیات‌های مذهبی به‌ صورت چهره به چهره، ملاقات‌های مردمی و نسبت به درخواست‌ها و شکایات، کارهای لازم را انجام دهند.

به گزارش شهروند آنلاین؛ با توجه به گرامیداشت هفته دولت و تقارن این ایام با هفته جهانی مساجد، بنا به پیشنهاد حجت‌الاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، مقرر شد همه وزرا و معاونین رئیس جمهوری در این روز‌ها با حضور در مساجد و هیات‌های مذهبی در میان مردم حاضر شوند و به‌صورت چهره به چهره، ملاقات‌های مردمی و نسبت به درخواست‌ها و شکایات، کارهای لازم را انجام دهند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در این‌باره گفت: از برکات کم نظیر این دولت، ارتباط مستقیم مردم با مسئولان است که تقریبا در همه اجتماعات مذهبی، فرهنگی و اجتماعی، میز‌های ارتباط دولت با مردم برگزار می‌شود؛ لذا این تصمیم خوب برای هفته دولت گرفته شده است.

حجت‌الاسلام صالحی، تصریح کرد: بر اساس مکاتبات با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌ریزی لازم برای حضور اعضای محترم هیات دولت و انجام ملاقات با مردم حاضر در مراسم معنوی نماز جماعت و هیئت‌های مذهبی این شب‌ها در ۳۰ مسجد جامع شناخته شده استان تهران انجام خواهد شد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.