اقامت غیرقانونی سرپرستان کاروان ایران در ترکیه

مسابقات پنجشنبه تمام شده، اما سه مسئول هنوز به کشور برنگشته‌اند!

در حالی که بازی‌های کشورهای اسلامی به پایان رسیده، اما سه عضو کادر سرپرستی ایران همچنان در کشور ترکیه حضور دارند.

به گزارش شهروندآنلاین، بازی‌های کشورهای اسلامی از 18 تا 27 مردادماه در شهر قونیه ترکیه برگزار شد و کاروان ایران با 39 طلا، 44 نقره و 50 برنز در رده سوم این بازی‌ها قرار گرفت.

جالب اینکه روز یکشنبه گذشته به جز کادر سرپرستی، تمامی ورزشکاران و خبرنگاران اعزامی از قونیه به تهران بازگشتند و قرار است اصغر رحیمی، عاطفه اسلامیان و محمدرضا دهخدا روز چهارشنبه، دوم شهریورماه راهی تهران شوند!

طبق قوانینی که همیشه وجود داشته و در المپیک توکیو و سایر رویدادهای بزرگ هم اجرا شده، ورزشکاران یک روز و کادر سرپرستی سه روز بعد از مسابقات به کشورهای خود بازمی‌گردند. حال سوال این است که  روز پنجشنبه مسابقات تمام شده و چرا بیش از 130 نفر از اعضای کاروان به جای اینکه روز جمعه به ایران بازگردند، تا روز یکشنبه در قونیه حضور داشتند؟ اگر در مسیر پروازی مشکل وجود داشت، با پرواز چارتر می‌توانستیم این موضوع را حل کنیم و فلسفه دو روز اضافه ماندن این جمعیت که هیچ کاری هم نداشتند چه بوده است؟

از روز پنجشنبه که مسابقات تمام شده و تا چهارشنبه دوم شهریورماه قرار است سه نفر از اعضای کادر سرپرستی در قونیه حضور داشته باشند تا کارهای مربوط به تسویه‌حساب کاروان ایران را انجام دهند. واقعا این همه زمان برای این کار لازم است؟ هزینه اسکان و تغذیه این سه نفر هم چه در دهکده باشند و چه در هتلی مجزا باید پرداخت شود. برخی از اعضای کادر سرپرستی از پنجم مردادماه در قونیه حضور دارند و قرار است دوم شهریورماه به تهران بازگردند.

اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک که میهمان ثابت سفرهای کمیته در دوره چهار ساله ریاست صالحی امیری هستند در دهکده حضور نداشتند و در هتلی مجزا در خارج از دهکده اسکان داده شده بودند و گفته شده هزینه بالایی هم در پی داشته است. بهتر است کمیته ملی المپیک شفاف‌سازی و اعلام کند که چقدر هزینه‌ شده و حضور اعضای هیأت اجرایی در قونیه، چه دستاوردی به همراه داشته است.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.