حمله کرونا به ستاره‌های ورزش ایران

طی روزهای اخیر تعدادی از ستاره‌های ورزش ایران به ویروس کرونا مبتلا شدند

ابتلای ستاره‌های ورزش ایران به ویروس کرونا در روزهای اخیر شوک بزرگی به اهالی ورزش وارد کرده است.

با افزایشی بودن آمار تعداد مبتلایان به کرونا در ایران، این موضوع در بین ورزشکاران هم کاملا نمود پیدا کرده است. طی روزهای اخیر خیلی از ورزشکاران مطرح ایران در رشته‌های مختلف با تست مثبت کرونای خود مواجه شدند و به قرنطینه رفتند؛ اگرچه تاکنون خوشبختانه اتفاق ناگواری برای هیچ کدام از آن‌ها رخ نداده است.

اول از همه نوبت آرش میراسماعیلی، قهرمان سابق و رییس فعلی فدراسیون جود بود که از ابتلای خود به کرونا خبر بدهد. بعد از او حمید سوریان، پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران و نایب رییس فعلی فدراسیون هم با مثبت شدن تست خود به قرنطینه رفت.

این موضوع اما مختص قهرمانان سابق نبود و در روزهای اخیر تعدادی از تعدادی از قهرمانان فعلی ورزش ایران هم درگیر این ویروس شدند.

صمد نیکخواه‌بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال یکی از همین نفرات بود که به خاطر ابتلایش به کرونا نتوانسته در تمرینات تیم باشگاهی‌اش حاضر شود و در قرنطینه به سر می‌برد. او البته از بهبود وضعیت خود خبر داده و گفته به زودی به تمرینات تیم مهرام اضافه خواهد شد.

سیدمحمد موسوی، ستاره تیم ملی والیبال دیگر فردی بود که در روزهای اخیر تست کرونایش مثبت شده و در تمرینات تیم سایپا حاضر نمی‌شود. جالب اینکه این بازیکن باتجربه تیم ملی والیبال در ‌آستانه انتقال به تیم پیاچنزای ایتالیا بود و ابتلاش به کرونا فعلا این انتقال را متوقف کرده است.

احسان روزبهانی، کاپیتان تیم ملی بوکس هم در آستانه شروع اردوی این تیم در کیش، علائم کرونا در بدن بروز کرده و فعلا به قرنطینه رفته است. البته گفته می شود جواب تست قطعی روزبهانی فردا می‌آید، اما احتمالا او اردوی کیش را به دلیل ابتلا به کرونا از دست می دهد.

باید سیدرضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک را هم باید به این جمع اضافه کرد که طی روزهای اخیر به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه است. در خبری که کمیته ملی المپیک به مثبت شدن تست او بعد از دیدار با یکی از قهرمانان اشاره شده بود که به نظر حمید سوریان مدنظر بوده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.