آماده باش 1205 مرکز عملیاتی امداد و نجات برای مراسم اربعین

رئیس سازمان امداد و نجات:

مهدی ولی پور از آماده باش 1205 مرکز عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران مراسم پیاده روی اربعین خبر داد

به گزارش شهروند آنلاین؛  مهدی ولی پور در خصوص تمهیدات جمعیت هلال احمر در خصوص مراسم پیاده روی اربعین گفت: طرح امدادرسانی جمعیت هلال احمر از روز شانزدهم شهریور تا روز پنجم مهرماه تداوم خواهد یافت و در صورت ضرورت قابل تمدید خواهد بود.

وی افزود: 1205 مرکز عملیاتی امداد و نجات شامل 1149 مرکز در داخل کشور و 56 مرکز برون مرزی به همراه 116 پست ثابت و موقت در مسیرهای منتهی به مرز در این عملیات مشارکت خواهند کرد.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: 10 قرارگاه مرزی نیز برای خدمت رسانی بهتر به زائرین راه اندازی می شود که شامل 6 قرارگاه فرعی و 4 قرارگاه اصلی در مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و خسروی است.

رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: 574 پایگاه بین شهری و 449 شعبه شهرستان ها نیز به عنوان واحدهای پشتیبان برای خدمت رسانی بهتر به زائران در نظر گرفته شده اند.

ولی پور تصریح کرد: کل نیروهای ستادی و عملیاتی پیش بینی شده برای این عملیات 4599 نفر/روز با مشارکت بیش از 15 هزار نفر نیروی تخصصی کادر و داوطلب است. همچنین 4 هزار و 508 دستگاه خودروی عملیاتی و 19 فروند بالگرد برای عملیات رسانی بهتر نیز به کار می روند تا پوششی سراسری در داخل و خارج کشور برای خدمت رسانی مطلوب به زائران فراهم شود.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.