مخبر: اعتبارات نسبتا مناسبی برای تامین آب همه مناطق کشور دیده شده است

معاون اول رئیس جمهور گفت: آب راهبرد اساسی دولت است و برای همه شهرها و استان های کشور به تناسب وضعیتی که دارند، اعتبارات نسبتا مناسبی برنامه ریزی شده است

به گزارش شهروند آنلاین؛ دکتر محمد مخبر عصر پنجشنبه درحاشیه آیین بهره برداری از طرح ملی آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران در بابلسر گفت: دولت اعتبارات نسبتا مناسبی برای همه مناطقی که با کمبود و مشکلات آب مواجه است دیده است.

معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به مازندران اعلام کرد که  تمام اراده و تمرکز دولت سیزدهم بر این است تا طرح های نیمه تمام موجود در کشور را به بهره برداری برساند.در مدت فعالیت دولت سیزدهم به ندرت طرح عمرانی جدیدی کلید خورده است ،چرا که دولت تمام توان و تمرکز خود را برای تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام معطوف کرده است .
وی گفت : امروز طرح های خوبی در مازندران به بهره برداری می رسد و طرح های عمرانی مهمی دیگری هم در دست اقدام است و در آینده به بهره برداری می رسد که با بهره برداری از این طرح ها مردم این استان از خدمات خوبی بهره مند خواهند شد.

آیین افتتاح طرح آب رسانی به شهرستان بابلسر عصر امروز پنجشنبه با حضور دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور ،استاندار مازندران ،نماینده ولی فقیه در مازندران و پدر شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان انجام شد.

طرح ملی آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران با اهتمام ویژه دولت سیزدهم طبق برنامه تکمیل ‌شد تا انتظار ۱۳ساله برای تامین آب شرب کافی شهرهای بابل ،امیرکلا ،هادی‌شهر و بابلسر به پایان برسد.

طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران با حدود ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرهای بابل ،امیرکلا ، هادی‌شهر ، بابلسر با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به عنوان  شاخص ترین طرح های قابل افتتاح هفته دولت مازندران استد.این طرح یکهزار و ۵۰۰ لیتر بر ثانیه انتقال آب دارد و امکانات تعبیه شده در آن شامل تصفیه خانه و خطوط انتقال آب و مخازن ذخیره آب است.

طبق برنامه اعلام شده از سوی استانداری مازندران ، در سفریکروزه معاون اول رئیس جمهور به صورت همزمان ۹۳۵ طرح هفته دولت استان افتتاح و به بهره برداری می رسد که برای این طرح‌ها، چهارهزار و ۴۷۳ میلیارد تومان هزینه شده است. با افتتاح این طرح ها یکهزار و ۵۳۹ نیز مشغول به کار می شوند.

بنابراین گزارش در این سفر به صورت ویژه طرح آبرسانی حدود ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرهای بابل ،امیرکلا ، هادی‌شهر و بابلسر پس از انتظار ۱۳ ساله به بهره برداری می رسد.افتتاح عملیات بهسازی و نوسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت در مازندران از دیگر برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران است./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.