چه خبر از کرونایی‌های سینمای ایران؟!

نوید، گلزار، لاله اسکندری، امیر کاظمی و فهرست تمام‌نشدنی بازیگران کرونایی

بعد از محمدرضا گلزار، نوید محمدزاده و لاله اسکندری صبح امروز امیر کاظمی نیز از ابتلایش به بیماری کرونا خبر داد

شهروند آنلاین: بعد از محمدرضا گلزار، نوید محمدزاده و لاله اسکندری صبح امروز امیر کاظمی نیز از ابتلایش به بیماری کرونا خبر داد تا معلوم شود سینما و تلویزیون ایران بیش از آن‌چه به نظر می‌رسد با این بیماری درگیر است.

سینمای کرونازده

در این زمینه رسانه‌های رسمی در روزهای اخیرمدام هشدار داده و اظهار نگرانی کرده‌اند که گسترش کووید 19 دربین سینماگران و به‌خصوص عواملِ پشت دوربین فیلم‌ها بسیار گسترده‌تر از این است و بسیاری از سینماگران که کارگردانان و بازیگران سرشناسی نیز در میان‌شان وجود دارند، به این بیماری مبتلا شده‌اند. بگذریم از عوامل فنی تولیدات سینما و تلویزیون و شبکه خانگی که میزان گسترش کووید 19 در میان‌شان از حد تصور فراتر است!

ناتوانی خانه سینما و ارشاد

گسترش سریع کرونا در میان سینماگران در حالی است که در ماه‌های گذشته نه کاری از دست ستاد کرونای خانه‌ سینما برآمده و نه سازمان سینمایی توانسته گروه‌های سینمایی را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌هایی مانند رعایت فاصله‌گذاری، جلوگیری از تجمع، ضدّعفونیِ وسایل و حفظ نکات بهداشتی ملزم کند و نظارتی روی گروه‌های فیلمبرداری داشته باشد.

تعطیلی فیلمبرداری

شیوع گسترده کرونا در میان عوامل فیلم‌ها و سریال‌ها باعث تعطیلی شماری از پروژه‌های در حال فیلمبرداری شده است. از این پروژه‌ها می‌توان به سریال “گیسو”ی منوچهر هادی، فیلم “شب داخلی دیوار” ساخته وحید جلیلوند اشاره کرد.

سریال «گیسو» یا همان «عاشقانه ۲» که خبرهای غیررسمی از ابتلا شدن شماری از عوامل این سریال حکایت می‌کنند، ظاهرا به این دلیل به طور موقت به تعویق افتاده و قرار است فیلمبرداری آن پس از بهبودی عوامل جریان تولید دوباره از سر گرفته شود. این سریال که پیش‌تر به خاطر ابتلای منوچهر هادی نیز در دوره‌ای تعطیل شده بود، هنوز خبر یا توضیخی در باره ابتلای عواملش به کرونا ارایه نداده است.

فیلمبرداری فیلم «شب، داخلی، دیوار» نیز به دلیل ابتلای نوید محمدزاده مدتی متوقف خواهد بود. روابط عمومی فیلم در این مورد با تماس با رسانه‌ها از توقف چند روزه این پروژه خبر داده است.

بعد از ابتلای لاله اسکندری، اما هنوز خبری درباره ادامه یا توقف فیلمبرداری سریال تاریخی «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی منتشر نشده است. لاله اسکندری در پستی که به مناسبت اعلام خبر ابتلای خود گذاشت، نوشته بود که نگران همکارانش در این سریال است که بی‌اطلاع از ابتلای او در کنارش بودند.

امیر کاظمی هم هنگام تصویربرداری سریال کمدی «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد به کرونا مبتلا شده، اما تصویربرداری سریال هم‌چنان ادامه دارد.

وضعیت سلامتی

البته فعلا درباره بازیگران مبتلا به کرونا گفته می‌شود که حال‌شان چندان هم بد نیست. این در حالی است که پیش‌تر، مهران رجبی که تا موج اخیر آخرین کرونا گرفته سینما و تلویزیون ایران بود، در مواجهه با کرونا روزهای دشواری را پشت سر گذاشت و چند هفته در بیمارستان بستری شد.

در مورد این چهار بازیگری که در دو روز اخیر از ابتلایشان به کرونا گفته‌اند؛ بعد از پست ویدئویی محمدرضا گلزار از داخل بیمارستان که از وضعیت نسبتا مناسب خود می‌گفت، درباره نوید محمدزاده نیز گفته می‌شود که حال عمومی‌اش در حال حاضر مساعد است و مراحل درمان را در قرنطینه خانگی طی می‌کند تا پس از بهبودی کامل برای از سرگیری فیلمبرداری، سرصحنه حاضر شود.

لاله اسکندری و امیر کاظمی هم ظاهرا حالشان خوب است و دوران قرنطینه خود را در خانه سپری می‌کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.