اپل اعلام کرد: تاریخ قطعی رونمایی از آیفون 14

کمپانی اپل تایید کرد مراسم رونمایی از آیفون 14 در تاریخ 16 شهریور برگزار می‌شود

بر اساس گزارش‌های تایید شده، در این مراسم با گوشی‌های سری آیفون 14 و همچنین اپل واچ سری 8 روبه‌رو خواهیم شد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ اپل با ارسال دعوتنامه‌ای رسما از برگزاری مراسم بعدی‌اش در تاریخ 7 سپتامبر (چهارشنبه 16 شهریور) خبر داد. رویدادی که انتظار می‌رود در آن از گوشی‌های سری آیفون 14 و همچنین اپل واچ سری 8 رونمایی شود.

رویداد اپل در تاریخ 16 شهریور ساعت 21:30 به وقت ایران در تئاتر استیو جابز در اپل پارک برگزار خواهد شد و افراد می‌توانند به صورت حضوری هم در آن شرکت کنند.

در رویداد 16 شهریور اپل باید منتظر رونمایی از نسل جدید آیفون‌های اپل باشیم. گوشی‌های هوشمندی که انتظار داریم مانند گذشته شامل 4 مدل باشد. البته امسال طبق شایعات باید شاهد تفاوت‌های بیشتری میان مدل‌های استاندارد و پرو باشیم و همچنین دیگر خبری از مدل مینی نخواهد بود.

اگر شایعات صحت داشته باشند، اپل امسال از گوشی‌های زیر در سری آیفون ۱۴ رونمایی می‌کند:

آیفون 14 با نمایشگر 6.1 اینچی
آیفون 14 مکس با نمایشگر 6.7 اینچی
آیفون 14 پرو با نمایشگر 6.1 اینچی
آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر 6.7 اینچی

انتظار می‌رود اپل برای مدل‌های پرو به‌جای بریدگی بالای نمایشگر به سراغ دو حفره برود که میزبان دوربین سلفی و سیستم فیس آیدی خواهند بود. همچنین این محصولات به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز می‌شوند و تراشه جدید A16 Bionic خواهند داشت. این در حالی است که دو مدل دیگر با چیپ A15 Bionic از راه می‌رسند.

در کنار این گوشی‌های هوشمند، انتظار می‌رود اپل واچ سری 8 هم معرفی شود. ساعت‌های هوشمندی که احتمالا امسال عضو جدیدی به نام «اپل واچ پرو» خواهند داشت. گفته می‌شود این محصول نمایشگر بزرگتری نسبت به سایر اعضای این خانواده خواهد داشت و همچنین جان‌سخت خواهد بود./دیجیاتو

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.