پیام آمادگی دفاعی پهپادهای ارتش

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: در رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد‌ها آخرین و به‌روزترین عملیات‌ها را با موفقیت انجام دادند و ابتکارات و تکنیک‌هایی در این رزمایش انجام شد که در دنیا بی‌نظیر است.

به گزارش شهروند آنلاین، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارمین آیین گرامیداشت ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم با اشاره به رشادت‌های نیرو‌های مسلح در طول جنگ تحمیلی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یکی از تصورات دشمنان نظام این بود که نیرو‌های مسلح کشورمان توانایی استفاده از تجهیزات و ادوات نظامی را ندارند در حالی که جوانان این مرزوبوم در طول جنگ تحمیلی به خوبی از این تجهیزات بهره بردند.

اوبا اشاره به اهمیت پدافند هوایی تأکید کرد: اگر دشمنان نظام پی به قدرت و توان نظامی جمهوری اسلامی ایران نبرده بودند بار‌ها به کشورمان تجاوز می‌کردند. اقتدار امروز را ما به پاس رشادت‌ها و دلیرمردی‌های جوانان این مرزوبوم داریم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش اشاره و تصریح کرد: در این رزمایش پهپاد‌های ارتش بار‌ها به پرواز درآمدند و آخرین و به‌روزترین عملیات‌ها را با موفقیت انجام دادند. ابتکارات و تکنیک‌هایی در این رزمایش انجام شد که در دنیا بی‌نظیر است. پهپاد‌های کشورمان مسلح شده‌اند و آماده دفاع از کشور هستند.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد عنوان کرد: قدرت بازدارندگی ایران اسلامی به حدی است که دشمنان نظام نمی‌توانند خیال حمله به کشورمان را داشته باشند و همین‌جا من این نوید را به ملت متدین و انقلابی می‌دهم که فرزندان شما تا پای جان در میدان دفاع از ملت و آرمان‌های نظام ایستاده‌اند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.