انگلیس به دنبال واردات پرستار از هند و سریلانکا

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان، یکشنبه 28 آگوست 2022

به نوشته تایمز استیو بارکلی، وزیر بهداشت انگلیس می‌خواهد 20هزار پرستار از سریلانکا و هند را برای کمک به رسیدگی به این مشکل استخدام کند و با وزارت کشور درباره کاهش هزینه‌های ویزا برای کمک به تازه‌واردان صحبت کرده است.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین؛ براساس گزارش انجمن پزشکی انگلیس، تعداد بیمارانی که بیش از یک سال منتظر درمان هستند، ۱۳برابر افزایش یافته. در سال ۲۰۱۲، کمتر از یک‌پنجم مردم در انگلیس اعلام کردند برای گرفتن وقت ویزیت در دفتر پزشک عمومی خود با مشکل مواجه‌اند. اکنون این رقم به ۴۷درصد رسیده است. بیش از یک‌چهارم نیز هیچ‌گاه موفق به گرفتن وقت ویزیت نمی‌شوند. به علاوه زمان رسیدن آمبولانس یکی از بالاترین زمان‌ها را در انگلیس ثبت کرده و همه اینها در حالی روی می‌دهد که هنوز بحران واقعی در فصل زمستان فرانرسیده است. به نوشته تایمز استیو بارکلی، وزیر بهداشت می‌خواهد 20هزار پرستار از سریلانکا و هند را برای کمک به رسیدگی به این مشکل استخدام کند و با وزارت کشور درباره کاهش هزینه‌های ویزا برای کمک به تازه‌واردان صحبت کرده است.

نیویورک‌تایمز

ده داروی روان‌شناسی در دوران دبیرستان مصرف می‌کرد و در عین حال فراتر از تنها بود؛ به گزارش نیویورک‌تایمز، اضطراب و افسردگی جوانان در آمریکا به‌شدت افزایش یافته، به‌طوری که مصرف داروهای قوی آرام‌بخش در میان جوانان زیاد شده و بیشتر آنها در نوجوانی مورد آزمایش قرار نگرفته‌اند.

تایمز

ساندی تایمز در صفحه یک با نتایج یک نظرسنجی در حوزه بهداشت و درمان پیشتاز است. این نظرسنجی نشان می‌دهد 58درصد از مردم انگلیس دیگر معتقد نیستند که سیستم پاسخگویی به نیازهای درمانی می‌تواند در صورت بیماری آنها را سریع درمان کند. این روزنامه می‌گوید استیو بارکلی، وزیر بهداشت می‌خواهد 20هزار پرستار از سریلانکا و هند را برای کمک به رسیدگی به این مشکل استخدام کند و با وزارت کشور درباره کاهش هزینه‌های ویزا برای کمک به تازه‌واردان صحبت کرده است.

اکسپرس

به گزارش ساندی اکسپرس، نخست‌وزیر مستعفی مصر تاکید کرده که بریتانیا تحت تاثیر بحران انرژی قرار نخواهد گرفت و «آینده‌ای طلایی در پیش دارد». این روزنامه گزارش می‌دهد که بوریس جانسون گفته است که یک بسته حمایتی «عظیم» برای کمک به خانواده‌هایی که هزینه‌های آنها رو به افزایش است، در راه است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.