عرضه املاک شهرداری تهران در بورس

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران عرضه دو ملک شهرداری در بورس را تایید کرد

ابوالفضل فلاح با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری در راستای فعالیت در بورس کالا گفت: ما توانستیم برای نخستین بار دو ملک از املاک شهرداری تهران را در بورس کالا عرضه کنیم.

به گزارش شهروند آنلاین؛ ابوالفضل فلاح با اعلام این خبر افزود: کاهش بهای تمام شده در روند فروش املاک، شفاف‌سازی و سالم‌سازی، تقویت بازار تقاضا و مولدسازی دارایی‌های شهرداری تهران از جمله مهم‌ترین اهداف این اقدام است.

او با تاکید بر این نکته که این رویکرد بسیار مورد توجه شهردار تهران قرار گرفته است اظهار داشت: با پذیرش املاک در بورس‌کالا، این اطمینان حاصل می‌‌شود که فروش و واگذاری این املاک در آینده و انتقال قطعی آن با مشکلی مواجه نخواهد شد.

فلاح ادامه داد: همچنین در این زمینه شفافیتی که در مسیر پذیرش و عرضه در بورس‌کالا وجود دارد، سبب استقبال مردم از این عرضه‌ ها خواهد شد.

معاون شهردار تهران افزود: در گذشته شهرداری تهران به املاک خود تکیه می‌کرد، به شکلی که یا از آنها به عنوان تهاتر استفاده و یا این املاک فروخته می‌شدند، اما در حال حاضر با عرضه املاک در بورس کالا، این املاک به صورت شفاف‌تر می‌توانند تبدیل به نقد یا تهاتر شوند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.