وایولا دیویس نقش میشل اوباما را بازی می‌کند

برنده اسکار، امی و تونی در یک سریال!

وایولا دیویس، هنرپیشه رنگین‌پوست آمریکایی که برنده جایزه اسکار نیز شده، قرار است در سریالی تلویزیونی به نام «بانوهای اول» نقش میشل اوباما، همسر باراک اوباما را بازی کند.

این سریال که قرار است توسط کمپانی شوتایم ساخته شود به داستان زندگی همسران روسای جمهوری آمریکا می‌پردازد و روندی تاریخی دارد. نخستین فصل این سریال به زندگی میشل اوباما، النور روزولت و بتی فورد می‌پردازد. نویسنده این سریال رمان‌نویس مشهور آرون کولی است و اکثر اتفاقات این سریال در بال شرقی کاخ سفید می‌گذرد. وایولا دیویس گفته است به این دلیل این نقش را قبول کرده، چون فکر می‌کند می‌تواند بر زندگی رنگین‌پوستان آمریکا تأثیر بگذارد.

گذشته از این، دیویس و میشل اوباما رابطه دوستانه‌ای نیز با هم دارند. در ‌سال 2017 دیویس در صفحه فیس‌بوکش با انتشار عکسی از خودش و میشل اوباما از او قدردانی کرد و نوشت: «امیدوارم همیشه بدرخشی و برای نسل‌های آینده چراغ راهنما باشی.» دیویس از معدود بازیگرانی است که هر سه جایزه اسکار، امی و تونی را در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر دریافت کرده است. میشل اوباما قبلا هم سوژه تصویر شده بود، اما نه در تلویزیون. نقش او را در فیلم سینمایی«در جنوب با تو» در سال ۲۰۱۶ تیکا سامپتر ایفا کرده بود. اوباما و همسرش اکنون با تأسیس یک شرکت سینمایی در حال تولید محصولات سینمایی هستند. اوباما در ‌سال 2018 قراردادی با شبکه نت‌فلیکس امضا کرد که براساس آن قرار است در امور مربوط به ساخت فیلم‌های مستند و داستانی با نت‌فلیکس همکاری کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.