افزایش جریمه ها؛ فعلا ایست!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا: «هیچ پیشنهادی برای افزایش جرایم نداشته‌ایم.»

هیچ پیشنهادی برای افزایش مبالغ جریمه‌ها نداریم. خبری که رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آن گفت. او بر این باور است برخی از جریمه‌ها در کشور حقیقتا بازدارنده نیستند.«در راستای کمک به وضعیت اقتصادی مردم هیچ پیشنهادی برای افزایش مبالغ جریمه‌ها نداریم.»

شهروندآنلاین- سردار سیدکمال هادیانفر از اضافه نشدن مبالغ جریمه‌ها خبر داد. «بنابر دستور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی هیچ پیشنهادی برای وزارت کشور در راستای افزایش جرایم نداشته‌ایم.»

طبق  قانون وزیر کشور، وزیر راه و فرمانده ناجا می‌توانند برای اصلاح قوانین پیشنهاد بدهند تا این لحظه هیچ پیشنهادی از سوی نیروی انتظامی برای افزایش قیمت جریمه‌ها داده نشده است.

به گفته سردار هادیانفر امسال شاهد کاهش 16.2درصدی جانباختگان در تصادفات بودیم.«هزار و ۷۹۵ نفر کمتر جان خود را از دست دادند.»

بنابر اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور، در سه‌ماهه نخست سال‌جاری، سه‌هزار و 481 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند. رقمی که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با آمار تلفات چهار هزار و 153 نفر بود، 16.2 درصد کمتر شده است.

بنابر اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور، در سه‌ماهه نخست سال‌جاری، سه‌هزار و 481 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.

به گفته او اثربخشی توسعه و این تقویت در بخش‌های مختلف و عمر مفید وسایل‌نقلیه پلیس را از 10 سال به 5 سال کاهش می‌دهد. به باور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا توان‌افزایی پلیس، 10درصد تصادفات را کاهش داده و سه دقیقه زمان رسیدگی به تصادفات در شهر را  هم کاهش داده است.

سردار هادیانفر از پنج‌هزار و 900 سربازی می‌گوید که با دست‌افزار سپهر اعمال قانون می‌کنند.«به مرور زمان قبض جریمه در حال حذف شدن است.»

او  از  چهارهزار و 877 دستگاه خودرو مجهز به GPS خبر داد. «از سال جاری ارتباط با 44 میلیون دارنده گواهینامه و 36 میلیون مالک وسیله به وسیله پیامک عملیاتی شده است.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.