تیم‌ ملی فوتسال در وضعیت عجیب

مخالفت با استعفای شمسایی؛ اسطوره برمی‌گردد؟

اگرچه مهدی تاج با استعفای وحید شمسایی از سرمربیگری تیم ملی فوتسال مخالفت کرده، اما این تیم وضعیت عجیبی دارد.

به گزارش شهروندآنلاین، شاید بعد از معرفی مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، استعفای وحید شمسایی از هدایت تیم ملی فوتسال بزرگ‌ترین خروجی انتخابات ریاست این فدراسیون بود.

دقایقی بعد از پایان رأی‌گیری و انتخابات، شمسایی در جمع خبرنگاران حاضر شد و خبر کناره‌گیری‌اش از هدایت تیم ملی را رسانه‌ای کرد تا شوک بزرگی به فوتسال و مدیران جدید فدراسیون بدهد. شمسایی به صراحت و صادقانه اعلام کرد که رأی او در انتخابات، میرشاد ماجدی رقیب مهدی تاج بوده است، اما این را هم گفت که مشکلی با تاج، نبی و قنبرزاده ندارد و برای آنها احترام زیادی قائل است.

این در حالی است که تیم ملی فوتسال ایران از روز 6 مهرماه کارش را در مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا شروع می‌کند. ایران به خودی خود و با توجه به دعوت از بازیکنان جوان و جدید، کار سختی در آسیا خواهد داشت. اگر استعفای شمسایی را هم به این چالش بزرگ اضافه کنیم، بدون شک وضعیت برای تیم ایران دشوارتر هم خواهد شد.

از سوی دیگر، قرار است تیم ملی ۱۷ شهریور ماه (هفته آینده) برای انجام چند بازی تدارکاتی راهی تایلند شوند و تورنمنتی را در این کشور پشت سر بگذارد. بلاتکلیفی کادر فنی تیم ملی و بحث سرمربیگری در این فاصله اندک، می‌تواند تاثیر منفی زیادی هم در آماده‌سازی بازیکنان داشته باشد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد نام شمسایی و دستیارانش در کنفدراسیون فوتبال آسیا رجیستر شده و مدارک کادر فنی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ارسال شده است.

از سوی دیگر، مهدی تاج عصر روز چهارشنبه و بعد از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با استعفای شمسایی به‌طور رسمی مخالفت کرد. این در حالی است که شمسایی بعد از مجمع انتخاباتی در پاسخ به این پرسش که اگر با استعفای او مخالفت شود،‌ برمی‌گردد گفته بود: «دیگر نمی‌خواهم کار کنم.»

به این ترتیب، شاید شمسایی با وجود استعفا از تیم ملی، بار دیگر به کار خود بازگردد و تمرینات تیمش را از سر بگیرد؛ هرچند که او در مصاحبه‌هایش سفت و سخت تاکید کرد که حتی با وجود اصرار تاج، میلی به بازگشت ندارد. در این صورت باید دید در نهایت تصمیم فدراسیون فوتبال چه خواهد بود.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.