پلیس:مبلغ جریمه‌ها بازدارنده نیست

سرهنگ همه خانی گفت: زمانی که راننده ۴۰ هزار تومان جریمه می‌شود برایش مهم نیست؛ میزان جریمه باید به صورتی باشد که راننده به خودش اجازه انجام تخلف ندهد.

به گزارش شهروند آنلاین،سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و ترافیک پلیس راهور تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دوبله پارک کردن برخی خودرو‌ها در خیابان‌های پایتخت چه مقدار در افزایش ترافیک تاثیر دارد؟ اظهار کرد: دوبله پارک کردن خودرو‌ها در افزایش ترافیک تاثیر بسیار زیادی دارد که موجب سد معبر می‌شود و همچنین با اینکه تابلو پارک ممنوع هم وجود دارد، اما تعدادی از رانندگان توجهی نمی‌کنند.

او ادامه داد: این بی توجهی رانندگان به چنین موضوعاتی دست به دست هم می‌دهند تا ترافیک افزایش پیدا کند، متاسفانه پلیس راهور بار‌ها اعلام کرده که مبلغ جریمه باید بازدازنده باشد به طوری که یک اعمال قانون در کاهش جریان ترافیک اثرگذار باشد.

معاون پلیس راهور تهران تاکید کرد: برخی اوقات، اعمال قانون اصلا برای مالک وسیله اهمیتی ندارد برای مثال زمانی که ۴۰ هزار تومان جریمه می‌شود برای فرد مهم نیست به همین دلیل باید میزان جریمه به صورتی باشد که راننده به خودش اجازه انجام تخلف ندهد.

پیشتر سردار حمیدی، رییس پلیس راهور تهران گفته بود که توقف غیرمجاز و دوبله حتی برای چند دقیقه نیز می‌تواند سبب اخلال در ترافیک شود، این موضوع در ساعات ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی به مراتب بیشتر خودش را نشان داده و باعث ایجاد گره‌های ترافیکی می‌شود./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.