حمله مسلحانه به فدراسیون فوتبال ترکیه

ساختمان فدراسیون فوتبال ترکیه در حالی مورد حمله مسلحانه قرار گرفت که ‌آلتین‌تاپ، هافبک سابق بایرن‌مونیخ و تیم ملی ترکیه هم در این ساختمان حضور داشت.

به گزارش شهروند آنلاین، اخبار ترکیه دیروز تحت تاثیر تیراندازی به ساختمان فدراسیون فوتبال این کشور بود.

عصر پنجشنبه، زمانی که جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ترکیه در حال برگزار بود، ساختمان محل جلسه مورد هدف شلیک گلوله قرار گرفت.گزارشی از تلفات جانی در دست نیست اما گزارش شده است که هفت گلوله به ساختمان شلیک شده است.

عاملان این حادثه توانستند با یک خودرو فرار کنند، نیروهای امنیتی در حال حاضر در حال مشاهده فیلم‌های دوربین های مدار بسته هستند. دفتر رئیس و هیات رئیسه فدراسیون مورد حمله قرار گرفت و گلوله باران شد.

هامیت آلتین تاپ، بازیکن سابق بایرن و تیم ملی ترکیه که از سال ۲۰۱۹ در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ترکیه فعالیت می‌کند نیز در این جلسه حضور داشته است.آلتین تاپ در مصاحبه با روزنامه ملیت ترکیه درباره این حادثه گفت: به محض شنیدن صدای تیراندازی، خودمان را روی زمین انداختیم. دوستانم فکر می‌کردند من مجروح شده‌ام، امیدوارم مهاجمان هر چه زودتر پیدا شوند.

سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه هم گفت: تخمین می‌زنیم که ۱۱ گلوله شلیک شده که ۵ تای آن به ساختمان اصابت کرده است.

علی یرلیکایا، فرماندار استانبول در توییتر نوشت: تحقیقات گسترده‌ای در مورد این حمله آغاز شده است.

استفان کونتز، سرمربی تیم ملی ترکیه نیز در اینستاگرام درباره این اتفاق نوشت: خبر تکان دهنده از خانه دومم، خیلی خوشحالم که همه سالم هستند و این جنایات را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می‌کنم./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.