آغاز شناسایی ساختمان‌های ناایمن شهرستانهای تهران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر اینکه در شهرستان‌های استان تهران تاکنون بر اساس بررسی‌هایی که برای شناسایی ساختمان‌های ناایمن شده است گزارشی برای تخلیه، پلمپ و تخریب فوری ساختمانی نداشته ایم، گفت: روند شناسایی ساختمان‌های ناایمن شهرستانهای استان تهران اغاز شده است.

به گزارش شهروند آنلاین،عابد ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند شناسایی ساختمان‌های ناایمن سطح استان تهران گفت: در استان تهران بر اساس ابلاغ وزارت کشور شهر تهران به صورت استثنا به شهردار تهران سپرده شده و سایر نقاط استان به معاونت عمرانی استانداری تهران سپرده شده تا مهم ترین ساختمان های ناایمن استان تهران شناسایی و احصا شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افزود: این شناسایی‌ها هم برای ساختمان های بلندمرتبه و هم  برای ساختمان‌های قدیمی مثل بازار تهران در شهر تهران و سایر نقاط استان تهران انجام خواهد شد. در همین راستا کار آغاز شده و طرح را به شهرداری‌های سطح استان سپردیم که آمار ساختمان های بلند مرتبه و ناایمن احصا شود و در سامانه ویژه این طرح که توسط وزارت کشور تدارک دیده شده است بارگذاری کنند؛ البته جلسات این موضوع هنوز برگزار نشده است.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود ساختمان ناایمنی که در سطح استان تهران نیازمند تخلیه، پلمپ و تخریب فوری باشد، تاکید کرد: تاکنون به جز شهر تهران در شهرستانهای استان تهران چنین گزارشی نداشته‌ایم. البته ساختمان نیازمند ایمن سازی فوری داریم؛ اما گزارشی برای تخلیه، پلمپ و تخریب فوری نداشتیم./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.