توضیح شجریان درباره لغو کنسرتش در کانادا

صفحه همایون شجریان اعلام کرد کنسرت شهریورماه این خواننده در چند شهر کانادا لغو و به ماه ژانویه موکول شده است.

به گزارش شهروند آنلاین، در حالی که قرار بود تور کنسرت‌های همایون شجریان از امروز در تورنتوی کانادا آغاز شود و در چند شهر دیگر این کشور ادامه یابد، این هنرمند ایرانی با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد: به علت عدم صدور ویزای همایون شجریان و تعدادی از اعضای گروه «سیاوش» از سوی دولت کانادا این اجرا‌ها لغو و به ماه ژانویه موکول شده است. در این توضیحات آمده:

«در حال حاضر ۱۲ نفر از اعضای ایرانی و غیرایرانی گروه سیاوش که نیازمند دریافت ویزا نبوده‌اند، برای تمرین‌های نهایی از محل اقامتشان به تورنتو رسیده‌اند. اما برای حضور دیگر اعضا، متاسفانه امروز پس از آخرین پیگیری‌های وکیل متوجه آن شدیم که ویزای چند تن از هنرمندان اصلی گروه سیاوش همچنان در پروسه اداری است و هنوز به مرحله صدور نرسیده است. از آنجایی که اجرا بدون حضور این هنرمندان امکان پذیر نیست و کیفیت و اجرای بی کم وکاست بر همه چیز اولویت دارد، مجبور هستیم برای تحقق این امر و اطمینان از دریافت ویزای کامل اعضای گروه، تاریخ برنامه‌های تور کانادا را به ماه ژانویه موکول کنیم.تاریخ دقیق این اجرا‌ها تا هفته آینده به اطلاع عموم خواهد رسید و برای کسانی که بلیت تهیه کرده‌اند ایمیل خواهد شد.»

اوایل فروردین سال ۱۴۰۱ هم علیرضا قربانی در فرودگاهی در تورنتو با مشکل مواجه شد و اجازه سفر او به آمریکا داده نشد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.