تاثیر تعاونی‌های مسکن بر کاهش اقدامات سوداگرانه

عضو هیات رئیسه اتاق تعاون بر نقش تعاونی‌ها در تحقق برنامه‌های دولت در حوزه مسکن تاکید کرد

علیرضا محمودی، رئیس هیات مدیره اتحادیه تعاونی های مسکن کارگران ایران (اسکان)، ظهر امروز در حاشیه «نمایشگاه رسم تعاون» و به عنوان نخستین سخنران بخش گفت‌وگومحور کوپ تد (coop ted) مرتبط با تعاونی‌های مسکن، با تسلیت ایام عزای ماه صفر و همچنین گرامیداشت هفته تعاون و تبریک به جامعه بزرگ تعاون گفت: توانمندی و ظرفیت‌های تعاونی‌ها، می‌تواند نقطه اتکای دولت در تحقق برنامه‌های حوزه مسکن باشد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ محمودی ادامه داد: تنها چارچوبی که می‌تواند به واسطه اعتماد مردم سرمایه‌های خرد را در بخش مسکن سازماندهی کند و باری از روی دوش خانوارهای غیربرخوردار بردارد، تعاونی‌های مسکن هستند.

به گفته رئیس هیات مدیره اتحادیه اسکان، حوزه مسکن‌ پیشران تولید و اقتصاد است و تحریک بخش مسکن می‌تواند موجب تغییرات قابل ملاحظه‌ای در اقتصاد کشور شود، زیرا بخش مسکن شاخص‌های پیوندی بزرگی با صنایع و فعالیت‌های دیگر نیز دارد.

محمودی اتخاذ راهکارهای رونق بخشی به حوزه مسکن همراه با سیاست‌های حمایتی دولت را النهایه منجر به تحریک و رونق بخشیدن و رشد سایر بخش‌ها برشمرد و اظهار داشت: توجه به تعاونی‌های مسکن در این بخش می‌تواند اقدامات سوداگرانه را نیز به شدت کاهش دهد.

تعاونی

او با توجه به فرمایش اخیر رهبر انقلاب مبنی بر اولویت تامین مسکن برای مردم، از دولت و دستگاه‌های ذیربط خواست کرد در خصوص تامین زمین مناسب و اعطای تسهیلات کم‌بهره قدم‌های موثرتر بردارند. عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران از معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همکاران ایشان بابت برگزاری نمایشگاه رسم تعاون قدردانی کرد.

نشست‌های گفت‌وگومحور بخش تعاون در ایام هفته تعاون (۷ تا ۱۳شهریور) و در حاشیه نمایشگاه رسم تعاون به همت معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برج میلاد در حال برگزاری است./ایلنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.