اروگوئه با تمام قوا مقابل ایران

کار سخت مدافعان تیم‌ ملی برای ایستادگی جلوی کاوانی و سوارز

تیم ملی اروگوئه با تمام قوا و البته یک غایب بزرگ در بازی دوستانه با ایران حاضر خواهد شد؛ مسابقه‌ای که جذابیت زیادی برای فوتبال‌دوستان دارد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، تیم ملی اروگوئه برای ایجاد هماهنگی بیشتر جهت حضور در جام جهانی 2022 در فیفادی پیش رو دو بازی دوستانه مقابل ایران و کانادا برگزار خواهد کرد. از این رو دیگو آلونسو، سرمربی تیم ملی اروگوئه نام 46 بازیکن را در لیست نفرات خود برای دو مسابقه آینده اعلام کرد که می‌تواند برای فوتبال‌دوستان ایران جذابیت‌های زیادی داشته باشد.

کدام ستاره‌ها مقابل ایران حضور دارند؟

فرناندو موسلرا ،دروازه‌بان باتجربه اروگوئه به همراه چهار گلر در این لیست هستند که البته دروازه‌بان‌های دیگر تجربه ملی چندانی ندارند. در بین مدافعان، نام کاسرس دیده می‌شود که پیراهن لس آنجلس گلکسی را بر تن دارد. خوزه خیمنز، رونالد آرئوخو، ماتیاس وینا و ماتیاس اولیویرا نیز مدافعان لیست اروگوئه هستند.

بنتانکور، والورده، تریرا و وچینو چهار هافبک شناخته‌شده لیست اروگوئه خواهند بود که باید دید کدام یک در مقابل ایران به میدان خواهند رفت.

در بین مهاجمان نام لوییس سوارز، ادینسون کاوانی، داروین نونیز و مکسی گومز وجود دارند که خط حمله جذابی برای این تیم رقم می‌زنند.

یک غایب سرشناس مقابل ایران

غایب بزرگ دیگر این فهرست نیز دیه‌گو گودین، کاپیتان اروگوئه، است که دچار مصدومیت جدی از ناحیه زانو شده است و این احتمال وجود دارد که قادر به همراهی تیم ملی کشورش در جام جهانی 2022 قطر نباشد. در این فهرست باز هم نامی از ناتان ناندز به چشم نمی‌خورد. این مربی تصمیمی برای استفاده از این بازیکن که در حال حاضر پرونده‌ای در دادگاه‌های اروگوئه برای او باز شده است، ندارد.

ایران- اروگوئه؛ جذاب و مهیج

با تفاسیری که در بالا گفته شد، می‌توان این‌طور برداشت کرد که اروگوئه همه ستاره‌های خود را برای دیدار با ایران در اختیار خواهد داشت. شاگردان دیگو آلونسو انگیزه زیادی برای درخشش در جام جهانی دارند. فیروزه‌ای‌پوشان با سابقه دو قهرمانی در جام جهانی در سال‌های دور، در جام جهانی 2022 با تیم‌های کره جنوبی، پرتغال و غنا همگروه هستند و قطعا شانس خوبی برای صعود دارند. از این رو دیدار با ایران نیز به آنها کمک خواهد کرد تا با سبک یک حریف آسیایی روبه‌رو شوند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.