خبر خوش مخبر برای کارمندان «بی‌مَسکن»

معاون اول رئیس‌جمهوری تاکید کرد کارکنان دولت با پیگیری هر وزارتخانه صاحب مسکن می‌شوند

محمد مخبر روز شنبه در نشست شورای عالی مسکن که با حضور وزرای کشور، راه و شهرسازی، نیرو، نفت، جهاد کشاورزی و روسای بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه و همچنین مسئولان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد، با تأکید بر اینکه حتماً وعده رئیس‌جمهوری برای ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در دولت سیزدهم محقق خواهد شد، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ساخت واحدهای مسکونی، روش‌های مختلف تأمین مالی مطابق با دهک‌های درآمدی پیش‌بینی شده است.

به گزارش شهروند آنلاین؛ معاون اول رئیس‌جمهوری ادامه داد: باید تعداد واحدهای مورد نیاز برای هر دهک درآمدی و چگونگی ارائه تسهیلات و نحوه در اختیار قرار دادن زمین برای ساخت و ساز مشخص شده و دستگاه‌های ذیربط متناسب با این دهک ها در روند ارائه کمک برای ساخت و ساز حضور جدی و پررنگ داشته باشند.

مخبر همچنین با اشاره به گزارش وزارت مسکن مبنی بر شروع ساخت یک و نیم میلیون واحد مسکونی تأکید کرد: در ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن باید زیرساخت‌های آب، انرژی و حمل و نقل در نظر گرفته شود.

معاون اول رئیس‌جمهوری خاطرنشان کرد: تمام وزرای دولت موظف هستند تا یک بسته و برنامه مشخص از نحوه تأمین منابع و زمین مورد نیاز برای خانه‌دار شدن کارکنان وزارتخانه خود ارائه دهند. علاوه بر این تفویض اختیار مناسب به استانداران داده شود تا بتوانند روند ساخت مسکن را خصوصا در شهرهای کوچکتر تسریع کنند./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.