بحران انرژی بهای جلوگیری از جنگ جهانی سوم

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان یکشنبه 4 سپتامبر 2022

ساندی تایمز اظهارات زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین در مورد مشکلات مالی بریتانیا و سایر کشورهای غربی را گزارش کرده است. این روزنامه می‌گوید که رهبر اوکراین اذعان کرده پیامدهای تهاجم روسیه «دردناک» است، اما می‌گوید افزایش قبوض انرژی که مردم سایر کشورها را تحت تاثیر قرار می‌دهد بهایی است که برای جلوگیری از یک جنگ جهانی جدید و ارزش پرداختن دارد.

به گزارش شهروندآنلاین؛ ولادیمیر زلنسکی اذعان کرده پیامدهای تهاجم روسیه «دردناک» است، اما می‌گوید افزایش قبوض انرژی که مردم سایر کشورها را تحت تاثیر قرار می‌دهد بهایی است که برای جلوگیری از یک جنگ جهانی جدید و ارزش پرداختن دارد.

 

نیویورک تایمز

اعمال محدودیت برای سهولت تحویل قرص سقط جنین در آمریکا؛ به گزارش نیویورک تایمز تولیدکنندگان قرص‌های سقط‌جنین، موانع قانونی وضع‌شده را تحت فشار قرار می‌دهند زیرا ایالت‌ها پروسه سقط دارویی را به شدت محدود می‌کنند.

تلگراف

ساندی تلگراف گزارش می‌دهد که لیز تراس در صورت نخست‌وزیری، رویکردی «دوگانه» در قبال بحران انرژی اتخاذ خواهد کرد. تراس، برنده رقابت رهبری محافظه‌کاران، در مقاله‌ای نوشته از حمایت مالی فوری برای خانوارها و مشاغل رونمایی خواهد کرد و در عین حال تلاش می‌کند مشکلات ریشه‌ای ناشی از تاثیرات کووید و جنگ در اوکراین را حل کند.

تایمز

ساندی تایمز اظهارات زلنسکی رئیس‌جمهوری اوکراین در مورد مشکلات مالی بریتانیا و سایر کشورهای غربی را گزارش کرده است. این روزنامه می‌گوید که رهبر اوکراین اذعان کرده پیامدهای تهاجم روسیه «دردناک» است، اما می‌گوید افزایش قبوض انرژی که مردم سایر کشورها را تحت تاثیر قرار می‌دهد بهایی است که برای جلوگیری از یک جنگ جهانی جدید و ارزش پرداختن دارد.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.