جزئیات حمله گرگ به ۷ نفر از اهالی روستای آبگرم

در پی حمله گرگ به مردم روستای آبگرم دونفر خانم و آقا مسن دچار صدمات جدی شده که سریعا به نجف‌آباد و از آنجا به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان اعزام شدند

به گزارش شهروند آنلاین؛مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان تیران‌ و کرون گفت: صبح روز جمعه طی تماسی از حمله گرگ به مردم روستای آبگرم شهرستان تیران‌ و کرون مطلع شدیم که سریعا در محل حاضر شده و با رعایت کلیه موارد بهداشتی نمونه‌برداری از لاشه گرگی که توسط مردم تلف شده بود انجام شد.

میثم استکی ابراز داشت: مونه‌برداری در این شرایط باید از مغز حیوان برداشته شود که این کار با کمک بهورز و دهیاری روستا انجام و سپس نمونه‌ها به یکی از آزمایشگاه‌های مرجع که در استان آذربایجان شرقی است ارسال شد و طی روزهای آتی جواب آن به دست ما خواهد رسید.

وی گفت: لاشه گرگ سوزانده و به محلی خاص منتقل شد تا در شرایط کاملا ضدعفونی معدوم شود و مردم مطمئن باشند که هیچ حیوانی توسط گرگ در روستا گاز گرفته نشده و حیوانات روستا در سلامت کامل هستند.

محمدرضا ربیعیان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران وکرون نیز در ادامه گفت: در پی حمله گرگ به مردم روستای آبگرم دونفر خانم و آقا مسن دچار صدمات جدی شده که سریعا به نجف‌آباد و از آنجا به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در این حمله ۵ نفر دیگر مصدوم شدند که شدت جراحات کمتر بوده و واکسن هاری نیز دریافت کردند.

وی درپایان از زیاد شدن بی‌رویه حیوانات ولگرد در منطقه گلایه کرد و گفت: روزبه‌روز شاهد افزایش این حیوانات هستیم و مردم با غذا دادن بدون برنامه نیز باعث افزایش می‌شوند و امیدواریم زنده‌گیری و عقیم ‌سازی به صورت ملی و کشوری در دستور کار قرار گیرد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.