رئیس ستاد مرکزی اربعین: هیچگونه تلفاتی در مرز نداشتیم

رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: با مدیریت نیرو‌های امدادی هیچگونه تلفاتی نداشتیم.

به گزارش شهروند آنلاین، سید مجید میراحمدی در ارتباط زنده با شبکه خبر گفت: با توجه به نبود آمادگی در طرف عراقی و مشکلاتی که در زمینه حمل و نقل زائران در مرز‌های شلمچه، چذابه و مهران به وجود آمد، تمام مرز‌ها از ساعت ۵ صبح امروز مسدود شد.

او افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته گروهی از زائران از مرز شلمچه برگشتند و گروهی امکان عبور پیدا کردند، در مرز مهران نیز، با وجود ازدحام جمعیت و گرما زدگی تعدادی از زائران، خوشبختانه با مدیریت نیرو‌های فراجا، هلال احمر و بهداشت و درمان هیچگونه تلفاتی نداشتیم.

میراحمدی ادامه داد: به اتوبوس‌هایی که بخش اعظمی از مسیر را آمده اند اجازه ورود داده شد تا به تدریج از پایانه‌های مرزی خارج و وارد خاک عراق شوند، اما فروش بلیط و خروج خودرو‌های شخصی را از ابتدای صبح امروز متوقف کردیم.

رئیس ستاد اربعین با اشاره به اینکه در مرز شلمچه و مرز مهران ترافیک همچنان سنگین است، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته مسیر‌های اصلی بازگشایی شده و مسیر‌های منتهی به پایانه‌های مرزی صرفا برای اتوبوس‌هایی که حامل مسافر هستند باز است.

میراحمدی ادامه داد: مرز تمرچین و باشماق نیز با وجود وضعیت کاملا روان مسدود شده است، در مرز خسروی نیز ترافیک سنگین است و برای حضور در قصر شیرین و جاده مرزی نیز، صرفا اتوبوس‌هایی که در مسیر هستند، می‌توانند عبور کنند.

او خاطر نشان کرد: با تصمیم ستاد اربعین، تمام مسیر‌ها کاملا مسدود شده و هر زمانی که ظرفیت لازم برای سهولت تردد زائران فراهم شود، اطلاع رسانی می‌شود./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.