محاسن دولت از نگاه خطیب نماز جمعه تهران

خطیب نماز جمعه تهران گفت: قوای سه گانه در رقابت منفی با يكديگر نيستند و خودشان را خدمتگذار مردم می‌دانند.

به گزارش شهروند آنلاین، نماز جمعه این هفته تهران در مصلی امام خمینی (ره) و به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی برگزار شد. حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به کسانی که در کشور می‌خواهند مردم را ناامید و ایجاد فتنه کنند، گفت: فتنه‌گران به دنبال تضعیف نظام و به دنبال آن، تضعیف ملت و حاکمیت هستند و ما باید سرمایه‌های خود را به خوبی بشناسیم و توفیقات الهی را به یکدیگر متذکر شویم.

خطیب نماز جمعه عنوان کرد: درباره عملکرد و توفیقات دولت سیزدهم مشخص است امور دولت به دست کسی است که عاشق خدمت است نه تشنه قدرت و یکی از مهم‌ترین برکات این دولت این است که امید و اعتماد را تا حد زیادی به مردم بازگردانده است و این دولت جهادی، مردمی و کار‌ی است و در میدان بودن وبا مردم بودن اولین قدم دلگرمی برای مردم است و مردم می‌بینند دولت با صداقت کار می‌کند.

او اظهار داشت: موضوع دوم حضور به موقع رئیس دولت و وزراء در مکان‌هایی است که دچار حادثه است؛ حضور به موقع و اثرگذار در هر سیل و زلزله و پدیده طبیعی که پیش می‌آید پیام نمی‌دهد، خود رئیس‌جمهور و وزرای دولت در صحنه حاضر می‌شوند و از نزدیک مشکلات را رصد می‌کنند. همین‌ها برای مردم ایجاد دلگرمی است.

جت‌الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: مسأله سوم این است که قوای سه گانه در رقابت منفی با یکدیگر نیستند و خودشان را خدمتگذار مردم می‌دانند و جزیره‌ای عمل نمی‌کنند و جلسات مشترک بدون تظاهر دارند و می‌خواهند مشکلات را شناسایی کنند.

خطیب نماز جمعه با اشاره به عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم تصریح کرد: دولت سیزدهم در حالی خزانه را تحویل گرفت که در سخت‌ترین شرایط و مشکل‌ترین وضعیت اقتصادی به لحاظ تورم و خالی بودن خزانه بود. در زمینه اقتصادی و دیپلماسی خارجی، تحرک بی سابقه داشته و صادرات و واردات و مسائل کشاورزی فوق توقع بوده است.

او افزود: اعزام ۴۱ هیأت ایرانی به دیگر کشور‌ها، حضور ۲۸ هیأت اقتصادی به ایران، -حضور ۴۸ هیأت از ایزان برای مذاکرات اقتصادی و ارتقای تعامل؛ امضای ۲۲۰ سند بین المللی،عملیاتی شدن ۲ سند بین المللی، امضای ۱ سند ۲۵ ساله با چین و ۱ سند ۲۰ ساله با روسیه و ۱۰۰ مورد بازدید سرزده و میدانی رئیس‌جمهوری از ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف از مهمترین دستاورد‌های دولت سیزدهم بوده است./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.