گودبای پارتی موقت لیگ فوتبال

برگزاری 8 مسابقه مهیج از هفته ششم

رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال عصر شنبه با 8 مسابقه پیگیری می‌شود؛ مسابقاتی مهیج قبل از شروع اردوی تیم ملی فوتبال.

به گزارش شهروندآنلاین، تمامی مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال روز شنبه برگزار می‌شود تا بعد از آن بازیکنان ملی‌پوش در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار بگیرند. با برگزاری رقابت‌های هفته ششم، مسابقات چند روزی تعطیل خواهد بود و به همین دلیل بازی‌های شنبه در سرنوشت جدول بسیار مهم تلقی می‌شوند.

در ادامه به بازی‌های عصر شنبه پرداخته شده است:

استقلال – نساجی؛ سوپرجام سه امتیازی!

این بازی یک ماه قبل باید در قالب سوپرجام فوتبال ایران برگزار می‌شد، اما به دلیل فشردگی برنامه‌ها، این مسابقه به بعد از جام جهانی و آغاز نیم‌فصل دوم موکول شد تا دو تیم در هفته ششم لیگ برتر مقابل هم قرار بگیرند و سوپرجام غیر رسمی را شاهد باشیم. استقلال هفته گذشته مقابل پیکان نمایش مطلوبی نداشت. اکنون استقلالی‌ها می‌دانند برای راضی نگه‌داشتن هواداران‌شان باید با تمام وجود به میدان بروند و به پیروزی برسند.

نساجی هم در ورزشگاه آزادی غریبه نخواهد بود؛ قطعا هواداران این تیم برای حمایت به تهران خواهند آمد و از سوی دیگر، نساجی در این ورزشگاه قهرمان جام حذفی هم شده و این ورزشگاه را خوش‌یمن می‌داند. حمید مطهری، مربی سابق پرسپولیس که هفته گذشته اولین برد تیمش را به دست آورد خیلی دوست دارد به عنوان سرمربی بتواند استقلال را متوقف کند.

فصل گذشته نساجی تنها تیمی بود که توانست استقلال فرهاد مجیدی را در جام حذفی شکست بدهد و تنها باخت فصل آبی‌پوشان را رقم زد، اما اکنون سرمربیان هر دو تیم تغییر کرده‌اند.

نفت مسجدسلیمان – پرسپولیس؛ صدر جدول تغییر می‌کند؟

نفتی‌ها هفته گذشته دربی خوزستان را بردند تا در رده پنجم جدول لیگ بایستند. پرسپولیس هم با یک برد پرگل مقابل هوادار همچنان در صدر جدول ایستاده است. نفت همیشه حریف چغری برای پرسپولیس محسوب می‌شده، البته فصل گذشته این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت نفت را برد، ولی این مرتبه نفتی‌ها فصل را فراتر از انتظار شروع کردند. آنها حتی یک گل بیشتر از پرسپولیس صدرنشین زده‌اند، البته سرخپوشان فقط یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرده‌اند.

پرسپولیس شاید فصل آینده هم به دلیل مشکلات حرفه‌ای‌سازی در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته باشد؛ با این حال پرسپولیسی‌ها دوست دارند تیم محبوب‌شان قهرمان شود. بازیکنان نفت می‌گویند روز سختی را برای پرسپولیس رقم خواهند زد. سرخپوشان برای حفظ صدرنشینی بازی می‌کنند، اما می‌دانند کارشان برای برد راحت نیست.

سپاهان – آلومینیوم اراک؛ جنگ تمام‌عیار در اصفهان

سپاهان لیگ را مقتدرانه شروع کرد و با دو برد بالاتر از همه تیم‌ها ایستاد، اما این روند ناگهان دچار نزول شد و در سه هفته اخیر فقط 2 امتیاز کسب کرد تا هوادارانش را شوکه کند. آنها مقابل فولاد خوزستان شکست خانگی را متحمل شدند. در دربی اصفهان هم نتوانستند پیروز شوند و به تقسیم امتیازها با ذوب آهن رضایت دادند. اکنون مورایس، سرمربی پرتغالی تیم می‌داند که برای بازگشت به مسیر موفقیت اولین اقدام باید رسیدن به پیروزی باشد، وگرنه تیمش دچار حاشیه خواهد شد، زیرا هواداران سپاهان به هیچ عنوان قرار گرفتن روی پله چهارم جدول را رتبه‌ای قابل قبول برای تیم‌شان نمی‌دانند.

در آن سوی میدان هم آلومینیوم اراک تیمی است که این فصل با سیدمهدی رحمتی بدترین نتایج خود را در شروع فصل گرفته است؛ سه شکست خانگی به هیچ عنوان برای هواداران آلومینیوم قابل قبول نیست. برخی رسانه‌ها حتی از صندلی لرزان رحمتی در آلومینیوم خبر داده‌اند و اینکه شاید او نتواند تیمش را از قعر جدول لیگ جدا کند.

برنامه کامل رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر به شرح زیر است:

شنبه 19 شهریور: تراکتور- نفت آبادان(ساعت 17)/ پیکان- گل‌گهر(ساعت 17:30)/ سپاهان- آلومینیوم (ساعت 17:30)/استقلال- نساجی( ساعت 17:30)/ مس کرمان- ذوب‌آهن( ساعت 19)/ ملوان- فولاد (ساعت 19)/ مس رفسنجان- هوادار (ساعت 20)/ نفت مسجدسلیمان-پرسپولیس (ساعت 20)

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.