بسیج سوخت‌رسانی به مرز‌های چذابه و شلمچه

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان گفت:همه امکانات سوخت‌رسانی در مسیر‌های منتهی به مرز‌های چذابه و شلمچه بسیج شده است.

به گزارش شهروند آنلاین، سیداسد میرعالی گفت: جایگاه‌های سوخت در مسیر اندیمشک – شوش – الوان (کرخه) به سمت پایانه مرزی چذابه و جایگاه‌های سوخت در مسیر اهواز – حمیدیه – سوسنگرد- بستان – چذابه به طور شبانه روزی فعال شده و ذخیره سازی سوخت در این جایگاه‌ها انجام شده است.

او گفت: همه جایگاه‌های سوخت در مسیر اهواز به خرمشهر و اهواز به آبادان به منظور سوخت‌رسانی به خودرو‌های زائرانی که عازم مرز بین المللی شلمچه هستند در مدار عملیات قرار گرفته اند.

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان در ادامه با بیان اینکه همه جایگاه‌های سوخت تا زمان بازگشت کامل زائران به کشور در مدار عملیات خواهند بود، افزود:جایگاه‌های گاز سی. ان. جی نیز در مسیر‌های تردد زائران اربعین فعال هستند.

میرعالی از راه‌اندازی جایگاه سوخت سیار در مرز چذابه خبرداد و افزود: در این جایگاه هر لیتر گازوییل به نرخ سه هزار ریال و بنزین به صورت آزاد لیتری ۳۰هزار ریال عرضه می‌شود.

او گفت: این جایگاه سوخت سیار تا پایان ماه صفر در منطقه چذابه فعال خواهد بود.

مسئول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان گفت: توزیع بیش از سه هزار کپسول گاز مایع بین موکب‌های اربعین در مرز چذابه انجام شده است و بر اساس نیاز نیز تامین پایدار گاز مایع بین موکب‌ها ادامه خواهد داشت.

میرعالی در ادامه افزود: همچنین ۲هزار کپسول گاز برای موکب‌های اربعین در خاک عراق ارسال شده است.

او گفت: سوخت‌رسانی به موکب‌ها، اتوبوس‌هایی که زائران را جابه‌جا می‌کنند و خودرو‌های زائران در مسیر‌های تردد (ورودی و خروجی) به صورت پایدار ادامه دارد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.