انتقال نیازهای زائران به عراق با پروازهای ویژه

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از انتقال فوری و فوق‌العاده آب، موادغذایی و دارو به عراق خبر داد

محمد محمدی بخش گفت: با دستور معاون اول رئیس‌جمهوری، سه فروند هواپیما طی امروز و فردا نیازهای زائران از جمله آب، موادغذایی و دارو را به فرودگاه‌های نجف و بغداد منتقل می‌کنند و این امدادرسانی به طور مستمر ادامه دارد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ محمدی بخش افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که در عراق برای زائران پیش آمد با دستور معاون اول رئیس‌جمهوری و کمک‌های هلال احمر و سفارت ایران در عراق مقرر شد بخشی از نیازهای زایران توسط بخش هوایی به عراق منتقل شود.

او توضیح داد: اولین پرواز شنبه 19 شهریور توسط شرکت هواپیمایی پویا با محموله آب معدنی، دارو و غذا به نجف رفت و این پروازها به صورت مستمر ادامه دارد. فردا (یکشنبه) نیز با دو فروند هواپیمای ۷۴۷ از مبدا مشهد مقدس، آب معدنی و مواد غذایی به فرودگاه های بغداد ونجف ارسال می‌‌شود.

معاون وزیر راه افزود: همکاران ما در مجموعه هلال احمر و ستاد عتبات و سفارت ایران در عراق مواد غذایی را در اختیار زائران قرار می‌دهند. بخش مجموعه هوافضای سپاه، نیروی هوایی ارتش و هلال احمر با هدف افزایش سرعت ارائه خدمات در این امداد رسانی مشارکت دارند.

محمدی بخش افزود: هواپیمایی ساها نیز فردا در جابجایی مواد غذایی مشارکت خواهد داشت و به مرور پروازها مستمر به عراق ادامه دارد، ضمن اینکه همه پروازهای مسافری که از فرودگاه امام(ره) به نجف و بغداد اعزام می‌شود امکان را ارسال مواد غذایی را دارد./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.