کی‌روش چهارشنبه در تهران است

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال:

نبی از حضور کی‌روش در تهران تا بامداد چهارشنبه خبر داد و اعلام کرد که سرپرست تیم ملی استعفای مکتوب نداده است

به گزارش شهروند آنلاین؛مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال، دیشب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره زمان حضور کارلوس کی‌روش در تهران گفت: مقدمات دریافت ویزای کی‌روش و دستیارانش انجام شده و امروز مکاتبه‌ای با آرش فرهادیان مدیرکل دفتر مشترک امور فدراسیون‌های وزارت ورزش برای صادرشدن ویزای مربیان تیم ملی داشتم و قول داده شد که مجوز حضور کی‌روش و دستیارانش هر چه زودتر صادر شود و بر این اساس برای بلیط‌های کی‌روش و دستیارانشان اقدام شده و از دوشنبه شب تا بامداد چهارشنبه آنها وارد ایران می‌شوند و کی‌روش آخر وقت سه‌شنبه یا بامداد چهارشنبه به تهران می‌آید.

کی‌روش دستیار مسلط به زبان می‌خواهد

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش اصرار دارد که تنها به جواد نکونام به عنوان دستیار ایرانی کار کند، اظهار داشت: کی‌روش نسبت به بازیکنانی که در دو جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ با وی کار کرده‌اند، از شناخت خوبی برخوردار است. نکونام هم به عنوان مربی‌ای که در لیگ خوب کار کرده، یکی از گزینه‌های کی‌روش است و مهدی تاج با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد مذاکره را حتما خواهد داشت و خود من نیز پیگیر هستم.

نبی با اشاره به اینکه در صورت مخالفت فولاد با حضو نکونام، مذاکره با کی‌روش برای دیگر گزینه‌های ایرانی مد نظر وی انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: کی‌روش با توجه به تیمی که همراه خودش به ایران می‌آورد، به دنبال دستیار ایرانی است که بر زبان انگلیسی مسلط باشد و تجربه مربیگری را داشته باشد. گزینه‌های دیگری هستند که با حضور کی‌روش در تهران درباره آن صحبت خواهیم کرد.

نبی افزود: یکی از مسائل مورد تاکید هیات رئیسه حضور دستیار ایرانی کنار کی‌روش است تا جانشین پروری را به این شکل داشته باشیم و این حق طبیعی ماست که در کناری کی‌روش یک دستیار ایرانی باشد تا در آینده با تجربه‌ای که این مربی به دست می‌آورد، یک سرمربی داخلی خوب داشته باشیم.

نبی درباره سرنوشت وحید هاشمیان، اظهار داشت: هاشمیان پس از مذاکره و صحبت با کی‌روش به جمع دستیاران ایرانی تیم ملی اضافه می‌شود.

لیست تیم ملی امروز اعلام می‌شود

نبی با بیان اینکه اسامی بازیکنان داخلی لیست تیم ملی تا امروز عصر اعلام می‌شود و لیست لژیونرها با تاخیر اعلام خواهد شد، تاکید کرد: کی‌روش فقط فیزیکی از فوتبال ما جدا شده بود و لیگ و بازیکنان ما را زیر نظر داشته و قطعا مشورت‌هایی هم برای انتخاب بازیکن کرده است.

وی درباره اینکه بازیکنان داخلی که عملکرد خوبی داشته‌اند چقدر شانس دعوت دارند، افزود: در این اردو تعدادی از بازیکنان نخبه لیگ به لیست اضافه خواهند شد.

استیلی استعفای کتبی نداده است

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره استعفای حمید استیلی از سرپرستی تیم ملی هم گفت: آقای استیلی از طریق رسانه‌ها استعفا داده‌اند و ما هنوز کتبی از وی چیزی ندیده‌ایم.

نبی ادامه داد: شاید تاج دیده باشد اما من متن مکتوبی از استیلی ندیده‌ام.

اسکوچیچ به پیشنهاد حضور در تیم امید پاسخ روشنی نداد

وی در پایان با تائید پیشنهاد تیم امید به دراگان اسکوچیچ، عنوان کرد: با آقای اسکوچیچ دو جلسه داشتم و با توجه به مطالباتی که وی از فدراسیون داشت، پرداختی های این مربی را انجام دادیم. در این جلسات پیشنهاد حضور در تیم امید را به اسکوچیچ دادم. مهدوی‌کیا از مربیان خوب ما است ولی در هر صورت قرارداد کادر قدیم به پایان رسیده و با نظر هیات رئیسه پیشنهاد تیم امید را به اسکوچیچ دادیم و او جواب روشنی به ما نداد.

نبی افزود: با بررسی شرایط تیم امید در کمیته فنی و هیات رئیسه درباره این تیم تصمیم گرفته می‌شود.

نبی درباره قراداد اسکوچیچ افزود: این مربی در صورت صعود تیم ملی به دور دوم جام‌جهانی، پاداش دریافت می‌کند اما رقم آن محرمانه است./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.