اسکوچیچ یک ریال هم به ایران نمی‌بخشد!

عدم فسخ قرارداد سرمربی پیشین تیم ملی دردسرساز شد

سرمربی پیشین تیم ملی از برکناری خود توسط فدراسیون ناراحت است و حاضر نیست مطالبات خود را به مدیران فوتبال ببخشد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، بعد از برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی ایران و انتخاب کارلوس کی‌روش، مدیران فدراسیون درصدد بودند تا در جلساتی که با مربی کروات پیشین ایران برگزار می‌کنند، بتوانند برای پرداخت مطالبات او و دستیارانش تخفیف بگیرند اما چنین اتفاقی رخ نداده و بعید هم هست که رخ بدهد.

اسکوچیچ در شرایطی از سرمربیگری تیم ملی ایران برکنار شد که مدیران سابق فدراسیون قرارداد او را تا پایان جام ملت‌های آسیا 2023 تمدید و مبلغ جدیدی (در حدود 900 هزار یورو) با او توافق کرده بودند. از این مبلغ بخش ناچیزی پرداخت شده و قرار بود تا قبل از اردوی شهریورماه نیز قسط دیگری به او و دستیاران کرواتش پرداخت شود.

تغییرات اخیر اما باعث ناراحتی اسکوچیچ شده و هنوز او درباره موضوعات مالی با فدراسیون‌نشینان توافقی نکرده است.

در روزهای گذشته اسکوچیچ چند جلسه با مهدی تاج و سایر مدیران فدراسیون فوتبال داشته، اما هنوز توافقی حاصل نشده و به نظر می‌رسد کل مبلغ قرارداد او باید توسط فدراسیون پرداخت شود.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که مهدی تاج روز شنبه بعد از جلسه با اسکوچیچ در مصاحبه‌ای گفته بود که ناراحتی این مربی را برطرف کرده و از دلش درآورده، اما ظاهرا چنین موضوعی درست نبوده است.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان، عصر روز یکشنبه بار دیگر همراه با دستیاران خود در فدراسیون فوتبال حاضر شد تا پیگیر دریافت مطالبات و مراحل فسخ قراردادش باشد. ماریو تات، ملادن زگانیر و کرونوسلاو رندولیچ همراه با این مربی به فدراسیون رفتند، اما باز هم اتفاق ویژه‌ای رخ نداده است.

نکته مهم این است که علی‌اصغر قربانعلی‌پور، مربی بدنساز تیم ملی نیز که جدایی‌اش پس از خداحافظی اسکوچیچ با این تیم قطعی به نظر می‌رسد روز یکشنبه همراه با حمیدرضا هدایتی، مترجم این مربی، در ساختمان فدراسیون حاضر شد تا درباره نحوه دریافت طلبش با مدیران این مجموعه گفت‌وگو کند.

اسکوچیچ و دستیارانش که از برکناری بدموقع و گرفتن شانس حضور در جام جهانی ناراحت هستند، حاضر به توافق با فدراسیون فوتبال نمی‌شوند و خواهان کل مطالبات خود هستند. آنها اگر با فدراسیون توافق نکنند قطعا با ناراحتی ایران را ترک می‌کنند و بعد هم با شکایت به فدراسیون جهانی خیلی راحت فدراسیون ایران را محکوم خواهند کرد.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد و در نهایت قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون با چه شیوه‌ای فسخ خواهد شد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.