آخرین مناظره؛ ترامپ جبران می کند؟

جدال پایانی ترامپ-بایدن تا ساعاتی دیگر

دومین و آخرین مناظره تلویزیونی و رودروی «جو بایدن» نامزد حزب دمکرات با ترامپ پنجشنبه شب (به وقت محلی) در دانشگاه «بلمونت» در «نشویل» ایالت «تنسی» برگزار می شود.

این رویارویی در حالی برگزار می‌شود که ترامپ کمتر از ۲ هفته مانده به روز برگزاری انتخابات سوم نوامبر ۲۰۲۰ ( ۱۳ آبان) در نظرسنجی‌های سراسری آمریکا به میزان چشمگیری از رقیب دمکراتش عقب‌مانده و به شدت نیازمند تغییر روند رقابت ها است. هر چند رقابت در برخی از ایالت‌های حساس و تعیین کننده، بسیار تنگاتنگ است.

تاکنون شمار بی‌سابقه ۴۲ میلیون شهروند آمریکایی از طریق پست رای خود را داده‌اند و بر اساس نظرسنجی‌ها، تنها شمار نسبتا اندکی از رای دهندگان، هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته‌اند که به معنای بسته شدن احتمالی روزنه نفوذ ترامپ بر نتیجه این رقابت‌ها است. دستکم ۷۳ میلیون شهروند بیننده مناظره پرتنش نخست دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بودند و ترامپ با حضور در دومین مناظره که در پی دچار شدن به بیماری «کووید – ۱۹ » قرار بود به صورت مجازی برگزار شود، مخالفت کرد. این بیماری، ترامپ را به مدت بیش از یک هفته از روند مبارزات دور نگهداشت و از آن هنگام به شدت برای جبران عقب‌ماندگی‌هایش تلاش می‌کند به گونه‌ای که حتی در یک روز ۲ همایش انتخاباتی برگزار کرده است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.