توسعه پوشش ارتباطی تمرچین توسط ایرانسل

پروژه توسعه ارتباطی منطقه مرزی تمرچین، روز شنبه 19 شهریور افتتاح شد

این افتتاح با هدف تسهیل در ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائران اربعین انجام گرفت.

به گزارش شهروند آنلاین؛ عصر روز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱، طی مراسمی با حضور مهندس قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات آذربایجان غربی، مهندس کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی و مدیران محلی، در محل بیمارستان شهید سردار سلیمانی پیرانشهر، این پروژه افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

ایرانسل

پروژه توسعه پوشش ارتباطی منطقه مرزی تمرچین، شامل احداث چهار سایت ارتباطی جدید و افزایش ظرفیت یک سایت ارتباطی موجود در این منطقه است که طی فقط ۱۵ روز، توسط کارشناسان و مهندسان ایرانسل، انجام شده و به بهره‌برداری رسیده است.

چهار سایت ارتباطی جدید راه‌اندازی شده در این منطقه، با فناوری 2G ،3G و 4G و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال احداث شده‌اند. همچنین سایت ارتباطی به‌روزرسانی شده در این منطقه نیز دارای فناوری 4G است و افزایش ظرفیت آن، با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شده و به این ترتیب، میزان کل سرمایه‌گذاری در این پروژه، ۱۸۰ میلیارد ریال بوده است.

ایرانسل همچنین با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائران اربعین، اقدامات متنوع دیگری صورت داده است. از جمله این اقدامات، می‌توان به ارائه تعرفه‌های مکالمه، پیامک و اینترنت رومینگ ویژه اربعین، ارائه بسته‌های اینترنت رومینگ بین‌الملل ویژه اربعین، ارائه بسته رایگان یک گیگابایتی و اینترنت وای‌فای رایگان به زائران اربعین در مناطق مرزی کشور، پشتیبانی حضوری از زائران در مسیر پیاده‌روی اربعین و حل مشکلات سیم‌کارت و گوشی کاربران و نیز ارائه برخی خدمات رفاهی اشاره کرد.

ایرانسل

یکشنبه 20 شهریور نیز دکتر احمد وحیدی وزیر کشور و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، از فعالیت‌های ایرانسل برای ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی به زائران اربعین در محدوده کارخانه قند پیرانشهر، بازدید کردند. جزئیات بیشتر در خصوص خدمات ایرانسل به زائران اربعین، اینجا قابل مشاهده است.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.