بایدن ۵۳درصد، ترامپ ۳۹ درصد

سی ان ان بایدن را برنده آخرین مناظره اعلام کرد

بنابر نظرسنجی شبکه سی ان ان، ۵۳ درصد شرکت کنندگان بایدن را برنده آخرین مناظره دانسته اند.

شهروند آنلاین : آرون کال مدرس دانشگاه میشیگان و کارشناس مناظرات ریاست جمهوری می‌گوید در مناظره امروز صبح هر دو نامزد به وضوح از مناظره اول درس گرفته بودند. حفظ وضعیت کنونی در مناظره احتمالا به عنوان یک خبر خوب در کارزار انتخاباتی بایدن تلقی می‌شود که در نظرسنجی‌ها در سطح ملی و در ایالت‌های کلیدی وضعیت ثابت و پیشرویی دارد.

از دیگر سو شبکه تلویزیونی سی ان ان طی نظرسنجی که در آخرین مناظره ریاست جمهوری انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا به عمل آورد، جوبایدن نامزد دموکرات را برنده این مناظره اعلام کرد.

شبکه خبری سی ان ان گزارش داد: بنابر نظرسنجی این شبکه، ۵۳درصد بایدن را برنده آخرین مناظره دانسته اند، درحالی که تنها ۳۹ درصد دونالد ترامپ را برنده آن دانستند.

این شبکه خبری در ادامه اعلام نتایج این نظرسنجی افزود: بایدن در موضوعات مهمی همچون سیاست خارجی یا مقابله با شیوع ویروس کرونا نسبت به رقیب جمهوریخواه خود پیشتاز بود، اما در موضوع اقتصاد ترامپ با ۵۶ درصد در برابر ۴۴درصد بایدن، از وی پیشی داشت.

سی ان ان افزود: نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که مناظره تاثیر بنیادی و چندانی بر روی مخاطبان و رای دهندگان آمریکایی نداشته است، چنانچه در پاسخ به این پرسش «دیدن این مناظره شما را ترغیب به رای دادن به کدام نامزد کرده؟»، تنها ۲۱درصد متمایل به بایدن و ۱۴درصد نیز به ترامپ تمایل داشتند؛ اما ۶۴درصد از ناظران این مناظره علاقه و تمایلی به هیچ یک از این دو نداشته‌اند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.