بازداشت قاتلان 5 نفر در پایتخت

گزارشی از پرونده 2 برادری که یک پدر و دو پسرش را کشته و پس از آن 2 مرد دیگر را نیز به قتل رساندند

وقتی دو نفر در خودروی برلیانس هدف شلیک‌های گلوله قرار گرفتند، هیچکس تصورش را هم نمی‌کرد که قاتلان آنها مردان جنایتکاری باشند که پس از یک سال به اتهام پنج قتل دستگیر شوند. برادرانی که پس از درگیری طایفه‌ای دست به قتل زدند. بعد از آن با خانواده مقتول درگیر شده و دو نفر دیگر را کشتند، اما این پایان ماجرای هولناک آنها نبود. این دو برادر وقتی با پدر مقتولان برای گرفتن رضایت ملاقات کردند، او را هم کشتند. در راه آنقدر دستپاچه بودند که یک موتورسوار را هم زیر گرفتند و باعث مرگ او شدند. حالا این دو مرد جنایتکار پس از یک سال، در حالیکه هیچ ردی از خودشان به جا نگذاشته بودند دستگیر شدند. آنها در حالی جرم‌های خود را انکار می‌کنند که تمام شواهد نشان می‌دهد این دو برادر قاتل پنج نفر هستند.

ساعت 9 منتشر شود لطفا

ماجرای این پرونده هولناک به روز دهم شهريور پارسال برمی‌گردد. آن روز صدای شلیک چندین گلوله از خیابانی در حوالی نارمک شنیده شد. مردم سراسیمه از خانه‌هایشان بیرون آمدند. یک مرد موتورسوار با اسلحه به سمت خودروی برلیانس شلیک کرد و متواری شد. سرنشینان خودروی برلیانس دو مرد بودند که هدف اصابت گلوله قرار گرفته بودند. بلافاصله پلیس و اورژانس در جریان ماجرا قرار گرفتند. با حضور اورژانس مشخص شد که سرنشینان خودروی برلیانس هردو جان باخته‌اند. آنها مردانی 40 و 50 ساله بودند.

گلولهباران خودروی برلیانس

همچنین بررسی‌ها نشان داد که گلوله‌ها از سلاح کلاشنیکف شلیک شده است. ادامه بررسی‌ها نشان داد که راننده خودروی برلیانس به دنبال ردی از قاتل برادرش بود. او به همراه یکی از بستگانش از شهرستان به تهران آمده بود تا قاتل برادرش را ببیند. گویا 40 روز قبل از این ماجرا، برادرش را در یکی از شهرهای جنوبی کشور کشته بودند. راننده خودروی برلیانس هم به تهران آمده بود تا قاتل برادرش را ببیند. گویا فردی ناشناس با او تماس گرفته و گفته بود که قاتل برادرش در تهران مخفی شده است. بنابراین او نیز به همراه یکی از بستگانش به تهران آمد و در خودرواش گلوله باران شد.

در حالیکه تحقیقات روی این پرونده جنایی همچنان ادامه داشت، مشخص شد که دو برادر در شهرستان دست به قتل زده و به احتمال زیاد در تهران نیز آنها مرتکب این جنایت شده‌اند. آنها تحت تعقیب قرار گرفتند. ولی مرتب آدرس و شماره تلفن‌های خود را تغییر داده و به شهرهای مختلف می‌رفتند. برای همین شناسایی و ردیابی آنها با مشکل مواجه شده بود.

5 جنایت

این در حالی بود که در ادامه خبر رسید، این دو برادر مخفیانه و به صورت پنهانی به سراغ پدر یکی از مقتولان که همان راننده برلیانس بود رفته و سعی داشتند از او پیش از دستگیری رضایت بگیرند. آنها به شهرستان خود برگشته بودند تا سر و گوشی آب دهند. ولی با پدر مقتولان درگير شدند و در نهایت آن پیرمرد را هم با شلیک گلوله به قتل رساندند. این دو برادر باز هم فرار كردند، اما اين پايان ماجرا نبود. آنها در بين راه یک مرد موتورسوار را هم زير گرفتند و باعث مرگ او شدند. بنابراین تعداد افرادي كه به دست اين دو برادر به قتل رسيده بودند به 5 نفر رسيد.

با گذشت يك سال سرانجام ماموران يكي از برادرها را در مشهد شناسایی کردند. او در عملياتي غافلگیرانه دستگير شد. چندروز بعد هم مخفيگاه برادر ديگر كه متهم اصلي پرونده بود در پيشواي ورامين پیدا و او هم توسط ماموران اداره دهم پليس آگاهي پايتخت دستگير شد. متهمان پس از دستگیری قتل‌ها را انکار کردند و گفتند که هیچ نقشی در این جنایت‌ها نداشته‌اند.

با این وجود تمام مدارک‌ علیه این دو برادر است و حتی تصاویر دوربین مداربسته نشان می‌دهد که آنها به سمت خودروی برلیانس تیراندازی کرده‌اند. در نهایت اين دو برادر به دستور قاضي محمدحسين زارعي، بازپرس دادسراي جنايي تهران براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار ماموران اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفتند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.