پویش جشن عاطفه‌ها در مصلی‌های نمازجمعه تهران

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از برگزاری پویش جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان تحت حمایت در آستانه سال تحصیلی جدید در مصلی‌های نمازجمعه خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، افزود: امسال نیز پویش جشن عاطفه‌ها با عنوان «شور عاطفه‌ها» با شعار «مشق عشق بنویسیم» با هدف کمک به دانش آموزان تحت حمایت در آستانه سال تحصیلی جدید  از ۱۵ مردادماه آغاز شده و  تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

او اظهارداشت: این پویش جمعه ۲۵ شهریور ماه در مصلی‌های نمازجمعه استان تهران، پنجشنبه ۳۱ شهریورماه  نیز در معابر و میادین و یازدهم مهرماه در سطح مدارس استان تهران برگزار خواهد شد.

پرپنچی با اشاره به مکان‌هایی که برای دریافت کمک به پویش ملی شور عاطفه‌ها برنامه‌ریزی‌شده است، تصریح کرد: دفاتر اداره کمیته امداد در سراسر استان تهران، مراکز نیکوکاری و مدارس از مکان‌هایی هستند که خیّران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این مراکز تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، بیان کرد: پویش ملی شور عاطفه‌ها در راستای ترویج فرهنگ و انفاق و احسان برای کمک به علم‌آموزی دانش آموزان تحت حمایت، فراهم سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد جامعه در موضوع کمک به انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش آموزان و افزایش همبستگی و انسجام عمومی در جامعه و اجرایی کردن نیت نیکوکاران در موضوع تحصیل نیازمندان، تأمین نیازهای دانش‌آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی با مشارکت مردم و هدفمندسازی و هدایت انفاق مردم در جهت تحصیل دانش آموزان تحت حمایت، برگزار می‌شود.

او با دعوت از مردم برای پیوستن به پویش ملی شور عاطفه‌ها، تصریح کرد: خیران و مردم  نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت ۲۰۰۸‌-۰۰۰۰‌-۹۹۷۹‌-۶۰۳۷  ، کد دستوری# ۱*۰۲۱*۸۸۷۷*  و همچنین شماره گیری تلفن گویای ۷۳۵۵‌-۰۲۱ و درج عدد ۱۶ کمک‌های خود  را  واریز کنند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.