عملیات‌های امدادی و درمانی هلال احمر در عراق چگونه رصد می‌‌شود؟

رییس جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از مرکز عملیات اضطراری قرارگاه برون مرزی نجف اشرف گفت: تمامی ماموریت های امدادونجات و خدمات پزشکی و درمانی جمعیت هلال احمر در کشور عراق در مرکز EOC مستر در نجف اشرف رصد و پایش می شود

به گزارش شهروند آنلاین؛دکتر پیرحسن کولیوند در حاشیه بازدید از مرکز عملیات اضطراری قرارگاه برون مرزی نجف اشرف گفت: تمامی ماموریت های امدادونجات و خدمات پزشکی و درمانی جمعیت هلال احمر در کشور عراق در مرکز EOC مستر در نجف اشرف رصد و پایش می شود.
وی با اشاره به اینکه این مرکز باعث افزایش کیفیت، سرعت، دقت و نظم خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت شده است، افزود: نوع، مکان و زمان ماموریت ها، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، نوع حادثه، اعزام آمبولانس و.. در این محل  مدیریت، رصد، پایش و برنامه ریزی می شود.
وی با اشاره به جمع بندی آمار و عملکرد روزانه و تجمیعی خدمات جمعیت هلال احمر به زائرین اربعین توسط مرکز  EOC خاطرنشان کرد: با جمع بندی و تحلیل  داده ها مدیریت عملیات امدادرسانی ساده تر و روان تر می شود.
این مقام مسئول با اشاره به راه اندازی و فعالیت این مرکز توسط کارشناسان متخصص سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر گفت: 200 درمانگاه سطح یک که توسط جمعیت هلال احمر در کشور عراق مجهز به دارو و سایر خدمات شده اند، اکنون از طریق این سامانه پایش و در صورت اعلام نیاز به کمک، سریعا از سوی EOC مشکل آن ها پیگیری و رفع می شود.
وی در ادامه به شاخص های مرکز عملیات اضطراری قرارگاه برون مرزی جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت:  کنترل داشبوردهای مدیریتی و دسته بندی باعث برنامه ریزی و مدیریت بهتری در کنترل عملیات امدادی و درمانی نسبت به سال های گذشته شده است./ پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.