بیش از 2 هزار چادر و 12 اردوگاه اسکان اضطراری در حال ارائه خدمت به زائران اربعین است

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: ۱۹ فروند بالگرد به زائرانی که نیازمند انتقال به مراکز درمانی هستند خدمات رسانی کردند و ۲ هزار و ۳۰۰ چادر و ۱۲ اردوگاه اسکان اضطراری توسط امدادگران برپا شده است

به گزارش شهروند آنلاین؛دکتریعقوب سلیمانی گفت: از تاریخ ۱ لغایت ٢٤ شهریور ١٤٠١ تعداد هزار و ۲۰۵ پایگاه ثابت و موقت به زائران اربعین خدمت رسانی کرده اند که از این تعداد ۱۲ قرارگاه در مرز هستند.

وی افزود: ۱۹ فروند بالگرد به زائرانی که نیاز به انتقال به مراکز درمانی هستند خدمات رسانی کردند و همچنین ۲ هزار و ۳۰۰ چادر و ۱۲ اردوگاه اسکان اضطراری توسط امدادگران هلال احمر بنا نهاده شده است.

دبیرکل هلال احمر بیان کرد: تعداد ۲۰۷ هزار و ۸۳۰ نفر به پایگاه‌های هلال احمر مراجعه کرده اند و ۱۲۲ هزار و ۷۳۹ اسکان اضطراری بنا شده است، همچنین ۴۷ هزار و ۷۶۲ زائر خدمات درمانی سرپایی دریافت کرده اند و هزار و ۶۲۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

سلیمانی تصریح کرد: توزیع ۳۵ هزار و ۷۰۵ تست قند و فشار خون، ۲۳ هزار و ۸۹۰ ماسک، ۳ هزار و ۷۸۰ لیتر مایع ضدعفونی کننده، ۱۰۴ هزار و ۸۰۷ بطری آب، ۲۱ هزار و ۹۶۰ قرص نان، ۹۶۰ قوطی کنسرو و هزار و ۳۳۱ بسته غذایی در بین زائران اربعین توزیع شده است.

وی در پایان گفت: ۶۲ هزار و ۳۸۹ رسانه آموزشی در بین زائران توزیع شده و به ۴۲ هزار و ۱۳ نفر آموزش چهره به چهره داده شده است./پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.