احتمال یکطرفه شدن جاده چالوس

رئیس مرکز کنترل ترافیک کشور گفت: به علت موج بازگشت مسافران، احتمالا جاده چالوس از ساعت ۱۴ امروز در مسیر شمال به جنوب یکطرفه می‌شود.

به گزارش شهروند آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی گفت: عمده تمرکز و کنترل ترافیک پلیس در محور‌های مواصلاتی منتهی به شش پایانه مرزی است که هم اکنون دارای بار ترافیکی روان هستند.

این مقام انتظامی کشور گفت: با رصدی که در این چند روز گذشته داشتیم، الگوی سفر‌ها به ساعات پایانی شب و ساعات ابتدایی روز کشیده شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک کشور گفت: در ۴ روز اخیر چند مورد حادثه رانندگی در محور‌های غربی داشتیم که شایع‌ترین علت وقوع این حوادث خستگی و خواب آلودگی راننده بود.

سرهنگ شیرانی گفت: پلیس به زائران توصیه می‌کند که به محض وارد شدن به کشور، در موکب‌هایی که آماده پذیرایی از زائران هستند، استراحت کنند تا به سلامت به مقصد خودشان برسند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک کشور گفت: محور مهران به ایلام را دیروز یکطرفه کردیم، اما با توجه به اینکه ظرفیت این محور به علت نوسازی در دو سال گذشته و احداث پل‌های جدید افزایش یافته است، امروز یکطرفه نیست.

سرهنگ شیرانی گفت: اگر امروز شرایطی پیش بیاید که حجم و موج تردد بازگشت زائران از مهران به ایلام افزایش یابد، این محور یکطرفه خواهد شد و محور ملک شاهی، مسیر جایگزین از ایلام به مهران خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک کشور گفت: حجم ورود زائران به شهر‌های زیارتی مانند مشهد مقدس افزایش داشته است و مشکل ترافیکی در این محور نداریم.

سرهنگ شیرانی گفت: مناطق گردشگری استان‌های شمالی هم میزبان مسافران زیادی است و به همین علت پیش بینی می‌کنیم جاده چالوس از ساعت ۱۴ امروز در مسیر شمال به جنوب یکطرفه شود./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.