پشت پرده یک درگیری خونین در آبادان

همه عوامل در این نزاع بازداشت شده اند

فیلم تکان دهنده است و برداشت ها متفاوت؛ دختر جوانی که غرق خون روی زمین افتاده. زنانی که اجازه حرکت کردن به او نمی دهند. و در نهایت ماموری که با باتوم و دستانش او را آزار جسمی و جنسی می دهد. دختر آبادانی حالا به مهمترین هشتگ فضای مجازی تبدیل شده است.

روایت ها از این ماجرا متفاوت است. بحث تجاوز و اختلافات شخصی در میان است. با این حال فرماندار، دادستان آباداد و رئیس دادگستری خوزستان خبر از بازداشت تمامی عوامل دخیل در این درگیری پرحاشیه دادند.

زین‌العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان در این خصوص گفت: »همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند همان شب یعنی چهارشنبه ۳۰ مهر ماه بازداشت شده‌اند. در واقع این دعوا به دلیل درگیری‌های شخصی با خانواده مرد اتفاق افتاده است. در حال حاضر نیز در این باره پرونده قضایی تشکیل شده است.»

تسویه حساب شخصی

همچنین معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان نیز اعلام کرد که تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است.

سروان امیرسام کمایی گفت: «در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته است. او برای تسویه حساب وارد خانه شده بود.»

این در حالی است که حجت الاسلام والمسلمین مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان درباره این حادثه جزئیات بیشتری مطرح کرد و گفت: «خانمی به خاطر اختلاف قدیمی و همچنین تسویه مالی با یکی از پرسنل شرکت نفت به منزل او می‌رود. این خانم همراه خود مواد آتش زا، و مقداری اسید نیزداشت. او در ابتدای درگیری با اهالی خانه از جسم تیز به عنوان تهدید استفاده کرده است. گویا برادر این خانم نیز توسط این فرد توصیه به اشتغال داشته است و به تازگی اخراج شده است. همین موضوع نیز باعث درگیری بوده است. در این درگیری خانم صاحب خانه نیز متقابلاً این خانم را مجروح کرده است. اقدامات قضائی در مورد طرفین صورت گرفته است.»

مرادی در ادامه گفت: «طبق اظهارات دختر آبادانی موارد دیگری نیز مطرح است. در این خصوص تحقیقات در حال انجام است. مأمور نگهبانی که اقدام به کار بسیار ناشایستی کرده بازداشت و روانه زندان شده است.»

حقم را می گیرم

پس از تمام این اظهار نظرها در نهایت اولین صحبت های این دختر آبادانی منتشر شد. دختر جوانی که جزئیات این ماجرا را روایت کرد: «من رفتم دم در خانه آنها در زدم. اول پسرش در را باز کرد. به او گفتم پدرت را صدا کن. گفت خانه نیست. با کفش ررفتم داخل. ماسک هم زده بودم. به او گفتم به پدرت زنگ بزن بگو بیاید خانه. اما در همین لحظه همسرش مرا دید. او شروع کرد به فریاد زدن. من هم ترسیدم و بیرون رفتم.»

این دختر درباره کاتری که همراه داشت می گوید: «قبلا کیفم را دزدیده بودند. برای همین ترس همیشه با من بود. از همان زمان هم همیشه برای دفاع از خودم یک کاتر همراهم است. وقتی از خانه آنها فرار کردم. یک ماشین گذری دیدم. برایش دست تکان دادم. او هم نگه داشت و سوار شدم. ولی وقتی داشتیم می رفتیم آنها آمدند و فریاد زدند که من سارقم. برای همین راننده ماشین نیز با مشت مرا زد. همان لحظه پسر خانواده رسید و به من حمله کرد. من برای دفاع از خودم کاتر برداشتم و به او زدم. به دستش خورد.  او از من فیلم گرفت. در فیلم به من فحاشی کرده است. بعد هم فیلم را همه جا پخش کردند.»

این دختر ادامه می دهد: «من از مردم درخواست دارم که به شایعاتی که می شود توجهی نکنند. من از آن مرد باردار نیستم. در حال حاضر هم دارم این مسئله را از راه قانونی پیگیری می کنم. خانواده من در جریان هستند و از من حمایت می کنند. مطمئن باشید حقم را می گیرم.»

این در حالی است که خبرگزاری رکنا نیز اعلام کرد: «پدر دختر کتک خورده آبادانی در یک گفتگوی کوتاه گفته که دخترش تحت نظر پزشک است و داروی اعصاب مصرف می کند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.