همکاری هلال‌احمر ایران و عراق همیشگی است

رئیس جمعیت هلال احمر عراق در دیدار با دکتر پیرحسین کولیوند

دکتر یاسین المعموری در دیدار با دکتر پیرحسین کولیوند در نجف اشرف گفت: همکاری و تعامل هلال احمر ایران و عراق مداوم و همیشگی است

به گزارش شهروند آنلاین؛دکتر یاسین المعموری، رئیس جمعیت هلال احمر عراق در دیدار با دکتر پیرحسین کولیوند در نجف اشرف گفت: همکاری و تعامل هلال احمر ایران و عراق مداوم و همیشگی است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر کشورهای ایران و عراق با تمام توان پیاده روی اربعین را پوشش داده اند، افزود: با توجه به حضور سایر زائرین کشورهای همسایه و منطقه در مراسم اربعین، استقرار هلال احمر این کشورها نیز در عراق ضروری است.

 وی افزود: جمعیت هلال احمر ایران با تمام توان و ظرفیت در مراسم پیاده روی اربعین؛ هلال احمر عراق را همراهی کرده است.

دکتر معموری با اشاره به بکارگیری جمعیت هلال احمر ایران از تکنولوژی EOC و مدیریت فرماندهی عملیات گفت: این سیستم مدرن و پیشرفته با کمک جمعیت هلال ایران در عراق نیز راه اندازی خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه تجمع عظیم میلیونی اربعین در هیچ کشوری دیده نمی شود، افزود: آمار دریافت کنندگان خدمات بهداشتی و درمانی در مراسم حج نیز کمتر از اربعین است.

این مقام مسئول اظهارداشت: افتخار جمعیت هلال احمر عراق همکاری و تعامل بسیار خوب با کشور دوست و همسایه ایران است.

وی تصریح کرد: از سال آینده هماهنگی جهت استقرار جمعیت هلال احمر کشورهای نیجریه، کنیا، ترکیه، لبنان، سوریه، پاکستان، هندوستان، افغانستان، آذربایجان و… را انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه زیارت و همایش بزرگ پیاده روی اربعین باید جهانی شود،  گفت: تا کنون 4 میلیون و 200 هزار نفر از خدمات بهداشت و درمان، یک میلیون و 260 هزار لیتر آب، انتقال و جابجایی 70 هزار نفر، خدمات مربوط به جستجو و اسکان موقتی مفقودین 60 هزار نفر به زائرین اربعین ارائه شده است. /پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.