رئیسی: دیدار با بایدن بی‌فایده‌ است

رئیس جمهوری کشورمان اعلام کرد که در سفر به نیویورک دیدار با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا انجام نمی‌شود و چنین دیداری فایده‌ای هم ندارد.

به گزارش شهروند آنلاین،رئیس جمهوری کشورمان اعلام کرد که در سفر به نیویورک دیدار با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا انجام نمی‌شود و چنین دیداری فایده‌ای هم ندارد.

رئیسی در مصاحبه اختصاصی با لِسلی استال، مجری شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز در اشاره به مواضع دولت آمریکا در قبال تلاش‌ها برای احیای توافق لغو تحریم‌ها، گفت: بایدن همان سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهوری قبلی آمریکا را ادامه داده است.

مجری در این مصاحبه یک ساعته که سی بی اس نیوز بخش‌هایی از آن را روز یکشنبه در برنامه ۶۰ دقیقه خود منتشر کرد در سئوال از ابراهیم رئیسی پرسید: شما به نیویورک خواهید رفت و قصد دارید در سازمان ملل سخنرانی کنید. می‌دانید که رئیس جمهور بایدن هم آنجا خواهد بود. آیا حاضر به دیدار با رئیس جمهور بایدن هستید؟ یک دیدار رو در رو؟

رئیس جمهوری کشورمان در پاسخ به این سئوال گفت: خیر، فکر نمی‌کنم چنین دیداری انجام شود. فکر نمی‌کنم دیدار یا گفت‌وگو با او فایده‌ای داشته باشد.

رئیسی که با هدف تأمین منافع ملت ایران و تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه‌گرایی اقتصادی» به نیویورک سفر می‌کند، در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، سخنرانی و با تعدادی از سران کشور‌های شرکت‌کننده در این نشست نیز دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.