قربانی بزرگ، آقای بنا!

سکوت مرد خاص کشتی بعد از ناکامی ادامه دارد

محمد بنا بعد از ناکامی تیم ملی کشتی فرنگی، انتقادهای زیادی را تحمل کرد که منجر به خداحافظی‌اش شد؛ تصمیم فدراسیون درباره او چیست؟

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، اگرچه مدال‌های رنگارنگ تیم ملی کشتی آزاد و نایب‌قهرمانی در جهان باعث شد تا خیلی‌ها ناکامی‌های تیم ملی کشتی فرنگی را به دست فراموشی بسپارند، اما نمی‌توان از کنار زحماتی که محمد بنا، سرمربی فرنگی، برای کشتی ایران در طول سالیان گذشته کشیده به سادگی عبور کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از کسب عنوان چهارمی در رقابت‌های جهانی صربستان با ناکامی به کشور بازگشت؛ مسابقاتی که در‌ چهار روز از ۱۹ شهریور در بلگراد برگزار شد و ایران بدون کسب طلا، به دو مدال نقره و یک مدال برنز بسنده کرد تا موج انتقادات از نحوه هدایت این تیم اوج بگیرد.

نکته مهم این بود که در غیاب روسیه، ابرقدرت کشتی جهان، انتظارات از تیم ملی فرنگی بسیار بیشتر بود، اما اغلب صحبت‌ها درباره تیم ملی کشتی فرنگی مربوط به حضور یا عدم حضور محمد بنا، سرمربی این تیم است که با وجود اتمام این مسابقات هنوز مهر سکوت از لب باز نکرده است.

بنا که در گروه دوم کاروان کشتی ایران، به تهران بازگشته و مورد استقبال مسئولان قرار گرفته، تنها حمید سوریان، نایب‌رئیس و البته کشتی‌گیران تیم ملی را به عنوان مدافع خود دارد؛ چهره‌هایی که می‌گویند توقع قهرمانی از تیم ملی کشتی فرنگی چیزی است که در دوره بنا به وجود آمده و قبل از آن سابقه نداشته است.

در عین حال، شایعاتی نیز درباره ترک گروه واتس‌آپی ملی‌پوشان توسط سرمربی شنیده شده که این خبر نیز تایید نشده و هنوز مشخص نیست که بنا تا چه حد تمایل دارد کارش را در تیم ملی ادامه بدهد.

در این شرایط اولین گفت‌وگو با سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کارگشا خواهد بود و چه بهتر که او با فروکش کردن حواشی مسابقات قهرمانی جهان، تصمیم خود را برای آینده علنی کند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.