اعمال محدودیت‌های ترافیکی بهشت زهرا(س) در روز رژه

محدودیت‌های ترافیکی پیرامون بهشت زهرا(س) در روز ۳۱ شهریور همزمان با برگزاری رژه نیروهای مسلح اعلام شد.

به گزارش شهروند آنلاین، روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) در این رابطه اعلام کرد: از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه تا پایان مراسم رژه، تردد و توقف کلیه وسایل نقلیه غیر از خودروهای مجاز برای رژه در بزرگراه شهید هاشمی و بلوار علامه عسگری ممنوع خواهد بود.

براساس این گزارش، اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ های ترافیکی همزمان با برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح (پنجشنبه ۳۱ شهریور) در معابر منتهی به محل برگزاری رژه و اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره) و بهشت حضرت زهرا (س)، اجرا می‌شود.

همچنین ماموران پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه، شب قبل از مراسم رژه نیروهای مسلح در معابر منتهی به ضلع شمالی حرم مطهر امام راحل مستقر می‌شوند و نسبت به ساماندهی ترافیک منطقه اقدام می‌کنند.

شهروندانی که روز پنجشنبه همزمان با برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح قصد حضور در بهشت حضرت زهرا(س) را دارند، از جاده قدیم تهران – قم (شهید رجایی) به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

۳۱ شهریور ۱۳۵۹ سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است و در تقویم رسمی کشور نیز با عنوان نخستین روز از هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.