حراج اینترنتی خودروهای سازمان اموال تملیکی

خودرو‌های در اختیار سازمان جمع آوری وفروش اموال تملیکی از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد.

به گزارش شهروند آنلاین،رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری مزایده فوق العاده الکترونیکی ۵۶۵ اموال منقول از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت خبر داد.

اجتهادی در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر گفت: در این مرحله از مزایده تعداد هزار و ۶۲ دستگاه انواع خودرو که به در پرونده جعل ثبت سفارش خودرو‌ها و به ظن قاچاق در سال ۹۶ مصادره شده اند به فروش می‌رسد.

او افزود: این خودرو‌ها در ۹ استان هستند که حدود ۹۰۰ دستگاه آن در بوشهر و بندر گناوه و مابقی در ۸ استان از جمله مازندران، تهران، خوزستان است.

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: متقاضیان محترم می‌توانند از ساعت ۸ روز پنجشنبه هفتم مهرماه لغایت ساعت ۲۴ روز سه شنبه 12 مهرماه امسال برای دریافت اطلاعات فهرست خودرو‌ها و شرایط و همچنین رویت خودرو‌های مطرح در مزایده و ارایه پیشنهاد، به وب گاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه کنند.

سعید غلامی‌باغی، معاون بهره برداری سازمان اموال تملیکی گفت: متقـاضیان برای دریـافت اطلاعات بیشتر برای شرکت در مزایده الکترونیک و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریت‌های استانی،می‌توانند به نشانی www.tamliki.ir مراجعه کنند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.