اذعان آمریکا به وجود ویدئوهای بسیاری درباره یوفوها

نیروی دریایی آمریکا اذعان کرده ویدیوهای بسیاری از یوفوها را در اختیار دارد اما به دلایل امنیتی فعلا قصد به اشتراک گذاشتن آنها را ندارد.

به گزارش شهروند آنلاین،نیروی دریایی آمریکا ویدیو‌های دیده نشده از اشیای پرنده ناشناس (UFO)، یا پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) را که وزارت دفاع (DOD) ترجیح می‌دهد آنها را مشاهده کند، به صورت عمومی منتشر نخواهد کرد زیرا به امنیت ملی این کشور آسیب می‌رساند.

این بیانیه در پاسخ به درخواست قانون انتشار اطلاعات (FOIA) ارائه شده توسط سایت شفافیت دولتی The Black Vault که قبلا هزاران صفحه از اسناد مربوطه را به اشتراک گذاشته، به دست سیا رسیده است؛ تنها یک روز پس از آن که نیروی دریایی آمریکا سه ویدیوی پرحاشیه را که توسط خلبانان نیروی دریایی گرفته شده بود، با مضمون هواپیما‌های با فناوری پیشرفته در حال حرکت به روش‌های به ظاهر غیرممکن، از حالت طبقه بندی خارج کرد، . Black Vault از نیروی دریایی درخواست کرد که اکنون تمام ویدیو‌های مرتبط با UAP را تحویل دهد.

دو سال بعد، دولت این کشور با نامه‌ای پاسخ داد که هم وجود ویدیو‌های UAP بیشتری را تایید کرده و هم درخواست تحویل آنها را به دلیل نگرانی‌های امنیت ملی رد می‌کند.

گرگوری کاسون، معاون دفتر FOIA نیروی دریایی در نامه‌ای در پاسخ گفت: «انتشار این اطلاعات به امنیت ملی آسیب می‌زند، زیرا ممکن است اطلاعات ارزشمندی در مورد عملیات، آسیب‌پذیری‌ها ویا قابلیت‌های وزارت دفاع/دریایی در اختیار دشمنان قرار دهد. هیچ بخشی از ویدیو‌ها را نمی‌توان برای انتشار جدا کرد.

کیسون اضافه کرد که نیروی دریایی تنها به دلیل درز سه ویدیوی UAP در آوریل ۲۰۲۰ به رسانه‌ها آنها را از حالت طبقه بندی خارج کرد.

جالب اینجاست که نیروی دریایی در پاسخ به درخواست The Black Vault هیچ تلاشی برای پنهان کردن وجود ویدیو‌های اضافی UAP انجام نداد. واضح است که ویدیو‌های بیشتری از برخورد‌های غیرقابل توضیح با یوفوها در آرشیو نیروی دریایی وجود دارد، اما تعداد و مواردی که آنها به تصویر می‌کشند باید فعلا یک راز باقی بماند.

در ماه مه ۲۰۲۲، وزارت دفاع آمریکا اولین جلسه استماع عمومی خود را در مورد یوفوها از دهه ۱۹۶۰ برگزار کرد. این جلسه عمدتا در مورد گزارش ژوئن ۲۰۲۱ پنتاگون بحث می‌کرد که نشان می‌داد خلبانان نیروی دریایی آمریکا ۱۴۴ مورد مشاهده UAP را از سال ۲۰۰۴ گزارش کرده‌اند. اخیرا وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که بودجه فدرال را برای افتتاح یک دفتر جدید متمرکز بر مدیریت گزارش‌ها دریافت خواهد کرد./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.