سهم تماشاگران ایرانی از بازی‌های جام جهانی

رستم قاسمی، وزیر راه وشهرسازی از تفاهم با قطری‌ها برای ایجاد دفتر مشترک میان دو کشور با هدف توسعه روابط حمل‌ونقل و رفع آنی مشکلات خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین،جاسم‌بن‌السیف‌السلیطی، وزیر حمل‌ونقل قطر با هیات همراه صبح امروز با رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی  دیدار و درباره موضوعات مختلف به رایزنی پرداختند.

در این دیدار بر توسعه روابط دو کشور در حوزه‌های حمل‌ونقل دریایی، هوایی و تراتزیت بین‌المللی تاکید شد. همچنین در این نشست در خصوص مسائل مختلف مربوط به مسابقات جام جهانی و تسهیل سفر و اقامت ایرانی‌ها طی این ایام رایزنی شد.

طی این دیدار نماینده وزارت ورزش و امور جوانان اعلام کرد: برای هر از بازی‌ جام جهانی 7500 بلیت به کشور ایران از سوی کشور قطر اختصاص یافته است. در این نشست همچنین اعلام شد طی 6 ماهه نخست امسال حجم مبادلات کالاهای ایرانی از بنادر بوشهر و دَیِر به بنادر قطر با 20 درصد افزایش همراه شده است.

وزیر راه‌وشهرسازی ضمن تاکید بر وجود فرصت‌های زیاد همکاری برای ایران و قطر، بر ایجاد دفتر مشترک میان دو کشور برای همکاری‌ها در حوزه حمل‌ونقل تاکید کرد.

وزیر حمل‌ونقل قطر نیز با بیان اینکه ارتباطات‌ میان دو کشور برادرانه و عمیق است، ایجاد دفتر مشترک را که از سوی وزیر راه و شهرسازی ایران مطرح شد، امری ضروری برای توسعه این روابط دانست./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.