ختم دلهره؛ شماره یک بی‌دغدغه در جام‌جهانی

سازمان نظام‌وظیفه به‌طور رسمی اعلام کرد بیرانوند سرباز نیست

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا به‌طور رسمی اعلام کرد که علیرضا بیرانوند سرباز نیست و می‌تواند به کار خود در لیگ برتر و تیم‌ملی ادامه بدهد.

به گزارش خبرنگار «شهروندآنلاین»، علیرضا بیرانوند در آستانه جشن تولد 30 سالگی خود روزهای پراسترسی را تحمل کرد؛ در روزهای گذشته شایعات متعددی پیرامون اینکه بیرانوند مشمول خدمت سربازی خواهد شد، پیش آمده و همین موضوع یک علامت سوال و حاشیه بزرگ درباره گلر شماره یک تیم‌ملی و پرسپولیس ایجاد کرد.

دروازه‌بان فیکس ایران در جام‌جهانی 2018 روسیه، طی مدت اخیر با بهره‌بردن از معافیت حضور در تیم‌ملی مواجه بود. براساس این قانون بازیکنانی که در عضویت تیم‌ملی فوتبال هستند، می‌توانند تا 30سالگی خدمت سربازی خود را به تعویق بیندازند.

نکته جالب اینجاست که بیرانوند روز سه‌شنبه 30 شهریور تولد 30 سالگی خود را جشن می‌گیرد و به همین علت زمزمه‌هایی درباره مشمول‌شدن او به خدمت سربازی به گوش می‌رسید.

هرچند بیرانوند در زمان بازگشت دوباره به ایران و عقد قرارداد با پرسپولیس خبر از قبولی‌اش در دانشگاه خرم‌آباد داده بود تا مشخص کند اینبار به‌دنبال استفاده از معافیت تحصیلی‌ است، اما این موضوع طی روزهای اخیر به بحث بزرگی تبدیل شده بود.

در این‌خصوص گفته می‌شد افراد مشمولی که یکبار فارغ‌التحصیل شده‌اند یا از تحصیل انصراف داده باشند،‌ نمی‌توانند دوباره مشغول به تحصیل شوند، اما حالا به نظر می‌رسد درباره بیرانوند موضوع تفاوت داشته. چراکه رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا در نشست خبری خود و در پاسخ به سوالی درباره این اتفاق به ماجرا واکنش نشان داده است.

سردار تقی مهری در حاشیه نشست خبری پیش‌ازظهر سه‌شنبه خود با حضور در جمع خبرنگاران درباره سربازی علیرضا بیرانوند و اینکه گفته می‌شود این فرد باید به سربازی اعزام شود، گفت: «آقای بیرانوند از معافیت تحصیلی برخوردارند و چنین مواردی که مطرح می‌شود، صحیح نیست.»

با این شرایط باید پرونده سربازی گلر شماره یک‌تیم ملی را پایان‌یافته تلقی کرد و او در ادامه مسیر به‌دنبال درخشش در پرسپولیس و تیم‌ملی کار را دنبال خواهد کرد. بیرانوند که این روزها در اردوی اتریش حضور دارد و زیر نظر کارلوس کی‌روش کار خود را جلو می‌برد، انگیزه زیادی برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم‌ملی در دومین جام‌جهانی متوالی دارد. او حالا با خیال راحت‌تری تمریناتش را به امید آینده‌ای روشن پیگیری می‌کند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.