خبر وزیر ارشاد درباره پلیس امنیت اخلاقی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست هیات دولت گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش از اتفاقات اخیر به موضوع پلیس امنیت اخلاقی ورود کرده است.

به گزارش شهروند آنلاین،محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست هیات دولت گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در ماه‌های قبل و پیش از اتفاقات اخیر به موضوع پلیس امنیت اخلاقی ورود کرده و مصوبات خوبی برای شیوه جدید این موضوع دارد که تقریبا در مسیر ابلاغ نهایی است.

او گفت: رئیس‌جمهوری دستور دادند شورای عالی حج و زیارت تشکیل شود و در آنجا آسیب‌شناسی اربعین امسال و برنامه‌ریزی برای سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اسماعیلی بیان کرد: همه ما از این اتفاقی که رخ داده ناراحت و متاثر هستیم، وزیر کشور و نیروی انتظامی مشغول بررسی این موضوع هستند و نتیجه گزارش مبنای تصمیم‌گیری خواهد بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با تاکید براینکه تلاش داریم امور خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز سرو سامان گرفته و ضابطه مند شود ، تاکید کرد: دوست داریم اینجا هم امور مربوط به اصحاب رسانه و به ویژه خبرنگاران ضابطه مند شده و بدین وسیله خبرنگاران اصلی از فرعی تشخیص داده شوند.

اسماعیلی در ادامه سخنان خود با تاکید به اینکه در حال حاضر با توجه به نیازهای معشیتی و حقوق و همچنین نیاز به مسکن خبرنگاران درصدد و مصمم به رفع و حل آنها هستیم، اظهار داشت: تا یک سامانه جامع و کامل از اطلاعات خبرنگاران واقعی و اصلی نداشته باشیم تا خبرنگارانی که کار و فعالیت اصلی آنها خبرنگاری و امور خبری است و برخی نیز کار فرعی یا خبرنگار نیستند در حوزه ای کار فرعی انجام می‌دهند و ارتباط مستیقم ندارند تفکیک نشود بطور یقین در ارائه تسهیلات و … ناعادلانه عمل خواهد شد./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.