آسیب به۴۳اتوبوس و۲۳خودروی آتش‌نشانی توسط اغتشاشگران

شهردار تهران گفت: عده ای اغتشاشگر باعث آسیب به ۴۳ دستگاه اتوبوس شده‌اند و ۵۴ ایستگاه به بهانه اعتراض آسیب دید. ما مسئول ایمنی شهر هستیم اما ۲۳ خودروی آتش نشانی در روزهای اخیر  آسیب دید و دیروز یک دستگاه آتش نشانی سوزانده شد. به پاکبانان ما که به رفت و روب پرداخته بودند حمله شد .

به گزارش شهروند آنلاین؛ زاکانی گفت: اگر لینک متصل شود این خدمات ارائه و روز به روز به تعداد خدمات اضافه خواهد شد. ما می‌خواهیم شهر را با هویت شهر هوشمند داشته باشیم و اقدامات را بر فضای مجازی مبتنی می کنیم تا مردم با آسایش بهتری خدمات را دریافت کنند.

او ضمن عرض تسلیت به خانواده مهسا امینی، بيان کرد: موضوعی که در دست تحقیق است به بهانه ای تبدیل شده که منجر به آشوب شود چراکه اعتراض مقبول است اما آشوب هیچ کجا پسندیده نیست و این آشوب به جان و مال مردم ضربه می‌زند.برآورد مشخصی از خسارات وجود دارد اما اساس تخریب، تخریب آرامش و امنیت مردم است.

زاکانی با بیان اینکه ما در شهرداری سعی می‌کنیم سطح خدمات را بالا ببریم، گفت: اما عده ای اغتشاشگر باعث آسیب به ۴۳ دستگاه اتوبوس شده‌اند و ۵۴ ایستگاه به بهانه اعتراض آسیب دید. ما مسئول ایمنی شهر هستیم اما ۲۳ خودروی آتش نشانی در روزهای اخیر  آسیب دید و دیروز یک دستگاه آتش نشانی سوزانده شد. به پاکبانان ما که به رفت و روب پرداخته بودند حمله شد .

شهردار تهران با تأکید بر اینکه در زمانی که رئیس جمهوری در سازمان ملل حقوق مردم را استیفا می‌کند اینجا افرادی اقداماتی می‌کنند که عقبه آن مشخص است، تاکید کرد: این اقدام محکوم است و مردم آن را نخواهند پذیرفت. در سالهای قبل نیز این تجربه وجود داشت و با مردم روبه رو شدند و سد مردم آنها را محکوم کرد.

شهردار تهران تأکید کرد: تا امروز انضباط و نظم مالی شرایط را به سمتی برده که هم شفافیت داشته باشد و هم شهر را ارزان تر اداره کنیم چراکه شهر گران اداره می‌شد. ما املاک را در بورس عرضه کردیم و این اقدام بسیار شفاف انجام شد و در پرداخت ذینفع نهایی نیز بسیار شفاف عمل کردیم.

او با بیان اینکه پروژه یادگار امام(ره)سالها مسدود بود که تجهیز کارگاه صورت گرفته و کار آغاز شده، یادآور شد: این پروژه افقی را برای غرب تهران باز می کند. همین طور پروژه شهید بروجردی نیز در آینده‌ای نزدیک پس از سالها خاتمه پیدا می کند.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: ۲۳۱ پروژه با ۳۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شناسایی و در یک همایش دو روزه در سال جاری ارائه و با شدت با استقبال روبه رو شد، این پروژه‌ها شامل حمل و نقل، گردشگری و دیگر بخش‌هاست.

او با اشاره به افتتاح بازارهای جدید میوه و تره بار در ابتدای هفته آینده و آغاز ساخت ۱۴ بازار جدید افزود: سعی داریم تا در تمامی محلات میادین میوه و تره بار یا بازارچه داشته باشیم، ۱۲۹ محله در تهران بازارچه ندارد، میانگین قیمت در یان بازارچه ها ۴۰ درصد با بیرون تفاوت دارد.

شهردار تهران ادامه داد: هدف ديگر ما درقبال معیشت مربوط مردم مربوط به مسکن است، در همین راستا مشارکت در ساخت ۱۸۰ هزار مسکن را در دستور کار قرار دادیم.

زاكانى گفت: در مساجد توجه به توسعه و کمک داریم و به دنبال ساخت مساجد بزرگ و شاخص هستیم؛ امسال نیز تعدادی مسجد را در دستور ساخت داریم./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.