اقدامات ترافیکی در نیمه نخست مهر

سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیك پلیس راهور پایتخت با حضور در برنامه زنده اظهار كرد: با توجه به افزایش حداقل ۳۰ درصدی ترافیك از مهر و همچنین برای استفاده از حدأكثر ظرفیتها در حوزه ترافیكی قرار است یك سری اقدامات كوتاه مدت با هماهنگی سازمان‌های مختلف انجام شود.

به گزارش تهران آنلاین،او افرود: مدیریت شهری برای كاهش و مدیریت ترافیك باید تقویت ناوگان‌های حمل و نقل عمومی را در دستور كار قرار دهد، طرح شناور شدن ساعات اداری به دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف ابلاغ شده و حتی برخی مراكز آموزش عالی و مدارس را هم شامل می‌شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیك پلیس راهور پایتخت با بیان اینكه تغییر ساعات طرح ترافیك در شورای ترافیك تصویب شده اظهار كرد: با تغییر ساعات ترافیك تا حدودی می‌توان به محدوده‌های مورد نظر شهری نظم و انضباط بخشید و از افزایش ترافیك كاست.

این مقام مسئول بيان كرد: شهرداری در جهت مرتفع کردن نواقص تابلو و خط كشی عابر پیاده در مقابل مدارس اقدام می‌كند تا دانش‌آموزان بتوانند با خیال راحت تردد كنند.

سرهنگ علی همه خانی اضافه كرد: رفع نواقص سامانه‌های در اختیار پلیس موجب می‌شود كه پلیس ترافیك را خیلی هوشمندانه تر مدیریت كند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیك پلیس راهور پایتخت از ممنوعیت فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر در نیمه اول مهر خبر داد و گفت: این موضوع با سازمان‌ها و ارگانهای ذیربط مكاتبه شده تا در این فاصله زمانی كارهای عمرانی انجام ندهند و ترافیك را دو برابر نكنند.

او اظهاركرد: موضوع دیگری كه خیلی در كاهش و مدیریت ترافیك تأثیرگذار است محدودسازی تردد ناوگان حمل بار تا ساعت ۹ صبح است، ناوگان حمل بار بعد از شروع به كار مدارس و از ساعت ۹ صبح به بعد می‌توانند در سطح شهر تردد كنند./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.